Waylon
Deltagare
Antal inlägg: 8

Tänkte bara flika in från mobilen att när det gäller merchandise och matchtröja tycker jag inte att det enbart är en ekonomisk fråga. Visst vill vi att Bajen ska dra in så mycket pengar som möjligt. Men jag tycker det är nästan viktigare att alla vi Hammarbyare ska kunna känna oss nöjda med utbudet, lite oavsett ekonomiskt utslag.

I mitt gäng efterfrågas det fler cleana alternativ, vi vill ha okej passform och slippa feta blaffor överallt. Jag tycker Bajen ska ha proffessionalitet nog att kunna producera (eller ställa krav på leverantörer) merch och matchtröja som håller fansen nöjda. Som någon slags filosofisk fråga, inte bara ekonomisk. Håll fansen nöjda, oavsett om det är nya marginalare eller gamla trogna rävar.

Well well, menar inte att låta bortskämd. Det har gått åt rätt håll sen 90-talets haklappströja, Rod Stewart-ärmarna och de rutiga mössorna som alla lag hade. Är väl bara att jag känner att med den medvind och potential vi har så vill jag se en uppväxling på flera fronter. Att vi tar tillvara på tillfället på alla sätt och vis oavsett om det gäller i dialog med Svff, träningsmöjligheter, merch, sponsorintäkter etc.