BäS
Deltagare
Antal inlägg: 1518

Är grymt imponerad hr. Älta, försöker ha dig som föredöme här och att det verkligen går.

En putslustig grej hände idag. Ett läte på balkongen och jag gick dit för att kolla vad det var. Där satt en blå undulat och kollade… försökte prata lite med den, men han svarade inte, bara satt och kollade. Sen flög han… in i min lägenhet och nu sitter han och kvartar på en växt och ser ut att trivas med det. Nu måste jag nog kolla upp lite vad de krubbar och om han skiter lite där han känner för det. Får hänga undan mina handknutna gobelänger så långe… och köpa lite nötter eller vad fan de nu käkar i morrn. Tur man inte har kattrackarn kvar, det hade varit en munsbit för honom och kvarten hade väl blivit riven på kuppen. Som den goda medborgare man är har det twittrats och anmälts till snuten. Det är nog inte det sista ni hör om flygfäet…
Ett plötsligt besök

Hr. Höjd har givetvis rätt i det han skriver och att satsa på de unga istället för hel/halvtrötta spelare så hade det varit väldigt roligt att se. Nu får vi se i OS i varje fall, hoppas de inte tar bort någon för att ”förstärka”.

  • Det här svaret redigerades för 7 år, 9 månader sedan av BäS.
  • Det här svaret redigerades för 7 år, 9 månader sedan av BäS.