Äh, fan Barba, jag passar, men slänger in att jag tror det rör sig om något beslut han tagit, inte något han gjort.
På en parkeringsplats finns det ofta bilar av hyfsat givna skäl. På en del parkeringsplatser finns det rätt många bilar av rätt givna skäl, Walmart är ett sånt skäl och jag har fått lära mig att det lite väl ofta är lite udda personer på nämnda inrättning. Inrättningen i sig är rätt intressant då du kan köpa i princip allt, gränsen går ungefär vid 4-hjuligt och större boningar än tält. Det här känner säkert flera av er till då det är lätt att handla på dylika ställen när man är över pölen. 2 killar i, säg 25-årsåldern kommer och vandrar där, den ena med en nyckel i sin hand, den andra med en machete i bältet… jodå, sådär 50cm lång. Jag var färdig att ringa någon med tanke på vilka wackon det finns… men tänkte att de ser ändå rätt harmlösa ut och mer koncentrerade på nyckeln och att hitta motsvarande 4-hjuling den passade till. Vi satt och åt varsin glass och iakttog de här två individerna i sådär 5 minuter sen sket vi i dem och gick in på sagda varuhus. Ut efter ett tag och in i bilen, iväg och hemåt. Parkar bilen och D säger att där är de där från parkeringen… eh, ok att det är några som onekligen såg ut som dessa individer, men de var 5 så nä… eller jo, vad i helvete där är ju lirarn med macheten. Jag bara kollar på henne och undrar… vad är oddsen? Den där butiken jag pratar om ligger ungefär 15km från där vi bor, det är den första shoppingmallen efter man svängt av och det är skapligt fullt på p-platsen. Vi bor på en avkrok där hotellet i sig inte ens har en adress bara ett läge, det är tydligen vanligare att man uppger vilken vägskylt som är närmast än en siffra. Hur ända in i helvete kan de hamna på det här hotellet med 9 rum/lägenheter ägd av en Puertorican/amerikan och hittades på hotels.com som ett av ungefär 150 ställen.
Nä, bara att konstatera att mina möten ”på stan” fortsätter och snart är det väl någon bajare som dyker upp i samma toalettkö, skitnödig precis som jag… livet på en pinne. Nu är det snart dags för Trump att svära…
Det är det jag alltid sagt, tjockleken är viktigare än längden, jag visste det…