Anonym
Inaktiv
Antal inlägg: 70

God förmiddag GU! Det är antagligen mitt fel med snön. Polerade upp vinterstövlarna för vidaretransport till förrådet för att byta plats med sommarskorna. Nu till doktorn för genomgång av mina värden. Har kört dr Mosleys (Trust me, I´m a Docktor”)8 veckors diet på c:a 800 kcal per dag i fem veckor, tappat 6 kilo samt är nere på i snitt 5.0 mmol/L och har legat på värden under 6 mmol/L sedan mitten av januari. Tre veckor till av diet och allt går till normalt frånsett kanske ett par-tre piller om dagen.

Sedan får vi ta itu med min ischias som tar livet av mig och gör att jag inte gärna tar längre promenader, utan nyttjat min motionscykel för att röra på mig. Sex månader med besök hos kiropraktor och träning på egen hand har inte hjälpt.

Nog sagt om detta. Nu är det cupmatchen på söndag som är närmast på söndag. Första halvlek mot Nyköping var OK, men andra var en katastrof. Vi måste klara av två halvlekar om vi ska gå vidare i cupen och stabilisera oss i Allsvenskan. Men ag är som vanligt förhoppningsfull inför varje säsong och hoppas på en bättre sådan än den tidigare.