BäS
Deltagare
Antal inlägg: 1518

Om jag ska säga tvärs om eller värre vet jag inte (ännu), men jag ska försöka mig på att dra igång en studie där det bara varit jag som varit i närheten av en. Man får nog börja om i skolan eller kolla i betygen om kunskaperna räcker till eller också tar man fram en akademisk ordbok med synonymer eller att bygga en mening 5 ord till 15 ord som ingen fattar. Det blir nog bra det här…
Hur man lyckas med att slippa höra en enda skåning, under en dag i det träsket, det kan jag däremot tala om hur man gör. 1. Sätta på sig en Bajenpin, i med hörlurar och ta sigmed en assyrier till en göttelaborgare på Malmö Högskola som håller på Elfsborg, har en man som håller på ggg och 2 söner som är blavitrandiga. Då slipper man dessutom snacka fotboll 🙂 (jo vi snuddade vid det, sket i att säga något ont)
Så för att istället för att säga ”Nej för fan, jag ska inte kollas” så blev det 7 raders text så man är på gång… som smygakademiker.
För övrigt var flygpersonalen internationell…

Barba, lägg märke till att de skrev 2 plåtar till ”utvalda” matcher.
Bedrövligt skött av AXE, där sitter vi i knät på dem… och med lite skit i brallan kan man säga att klubben sitter i skiten på skiten.
Sen att inte ett skit ingår i säsongskortet, där de som har kortet är de som degar in i förtid år efter år efter år. Nu ska det bara sägas i varenda jävla intervju hur fantastiska vi är… dags att börja bua när det är skit, ställa krav och börja leta grishuvuden, bara för att få slut på gulligullandet.