Om jag ska säga tvärs om eller värre vet jag inte (ännu), men jag ska försöka mig på att dra igång en studie där det bara varit jag som varit i närheten av en. Man får nog börja om i skolan eller kolla i betygen om kunskaperna räcker till eller också tar man fram en akademisk ordbok med synonymer eller att bygga en mening 5 ord till 15 ord som ingen fattar. Det blir nog bra det här…
Hur man lyckas med att slippa höra en enda skåning, under en dag i det träsket, det kan jag däremot tala om hur man gör. 1. Sätta på sig en Bajenpin, i med hörlurar och ta sigmed en assyrier till en göttelaborgare på Malmö Högskola som håller på Elfsborg, har en man som håller på ggg och 2 söner som är blavitrandiga. Då slipper man dessutom snacka fotboll 🙂 (jo vi snuddade vid det, sket i att säga något ont)
Så för att istället för att säga ”Nej för fan, jag ska inte kollas” så blev det 7 raders text så man är på gång… som smygakademiker.
För övrigt var flygpersonalen internationell…
Barba, lägg märke till att de skrev 2 plåtar till ”utvalda” matcher.
Bedrövligt skött av AXE, där sitter vi i knät på dem… och med lite skit i brallan kan man säga att klubben sitter i skiten på skiten.
Sen att inte ett skit ingår i säsongskortet, där de som har kortet är de som degar in i förtid år efter år efter år. Nu ska det bara sägas i varenda jävla intervju hur fantastiska vi är… dags att börja bua när det är skit, ställa krav och börja leta grishuvuden, bara för att få slut på gulligullandet.