Ev?
Deltagare
Antal inlägg: 113

9 poäng på dessa 6 matcher var ungefär vad jag vågade hoppas på, även om jag var tveksam på så många pinnar. Att poängen kom i lite oväntade matcher var ju välkommet 🙂

Paulsen trodde jag inte på efter en rätt blek (start), men fysiken på mittfältet och offensivlustan är viktig.

Tvärtom är det med Koffie som jag hade höga förväntningar på. Trodde han, efter Hamad, skulle vara den mest gjutna i startelvan. Inte ens uttagen i truppen senast. Ogillar skarpt värvningar från andra sidan Atlanten som bara konkurrerar om bänkplatserna.

Junior, en sista-minuten-värvning som luktar så mycket panik. Men måste säga att jag gillar det jag ser. En teknisk sittande mittfältare som ändå startat rätt bra (premiären till trots). Om Koffie är besvikelsen, så är Junior på god väg att väga upp för det.

Dibba kommer fortsätta blanda och ge, och med tanke på omständigheterna så är det helt ok för mig. Använder man hans speed rätt så kan det bli ett par mål till innan sommarsilly drar igång. Används han fel, lets not go there…
Sommarens huvudfokus måste vara att göra våran första riktiga anfallsförstärkning sen, ja när då…?

Aidoo följer den utvecklingskurva man hoppats på. Drar på sig erfarenhet för varje match, och rookie misstagen blir allt färre och mindre påtagliga. Kan komma att vara riktigt jävla bra om 4-5 år, och jag hoppas att vi kan få bud som bekräftar detta redan till sommaren.

Solheim har bänkat Musa, sett till de senaste matcherna.

Degerlund har inte satts på prov men ändå gjort det bra. Kanske trygg att ha där på bänken bakom Aidoo och Fenger när Magyar lämnar.

JM? Jag äntar ett par omgångar till innan jag säger bu eller bä.

Fullsatt mot MFF nästa hemma!

• Det här svaret redigerades för 7 år, 2 månader sedan av Ev?.
  • Det här svaret redigerades för 7 år, 2 månader sedan av Ev?.