Vore intressant att se farbror Älta göra den övningen 4-5 gånger. Speciellt den där när huvudet nästan ska träffa knät och vridet på det. 🙂
Hoppas att du fixat det
Hemma från klorofyll, fylla och myggor. Klorofyllen jag mest märkte av och det tar man inte skada av. Skulle starta åkgräsklipparen. Det var en dum jävel helt enkelt. Körde med starthjälp och laddade 10 timmar. Lyckades få igång skiten och lyfter på arslet från sätet för att koppla bort kablarna, då stannar skiten såklart som den ska göra då det sitter en brytare i stolen. Sen var det tvärkört.
Tror såväl laddare som batteri har tagit lite stryk. Får ge mig på det igen, kanske blir att köpa ett batteri på kuppen, men svårstartad var den och man vill ju inte köra slut ett nytt batteri heller. Synd den står så dumt till, 25meter stock och sten, så jag inte kan koppla bilen till den.
Fan sätter de inte en manuell start på den som reserv… nåja, fick en hel del annat småpyssel gjort ändå.
Rättvik, det är väl i morrn det, idag är det Kalmaaa som gäller. Skitbana det också i och för sig.