BAJEN ÄLTA NR 8
Deltagare
Antal inlägg: 1539

God morgon GU!

…och dagens energifyllda avhandling! 🙂 🙂

Mr Pink!
Tackar för omtanken! 🙂
…vad det gäller förslaget om investering är det en majoritet av andelsköparnas, d.v.s familjernas önskan att vi alla tillsammans skall kunna hoppa på ”snodden eller hyskan” ner till banken och därför skall vårt spelbolag hållas internt!
….skulle det mot förmodan finnas öppningar, så vet jag exakt vilka externa andelsköpare som jag vänder mig till! 😉 😉

Farbrorn från Älta hade en mer liberal inställning till externa andelar, men viker sig givetvis för majoriteten i sann socialdemokratisk anda! 😉 😉 🙂 🙂

******

Våg-info!

– 15 kilo!
…lite stagnation känns det som, men humöret och energin är det jävlar inget fel på!!! 🙂 🙂
Det riktigt pyser ur öronen…grymt härlig känsla!

******

Det är något med farbrorn i Älta och avgassystem….
Igår när jag backade ut från tomten ökade plötsligt ljudnivån drastiskt på min Chevrolet!
Efter en snabb inspektion så har röret rostat av vid främre ljuddämparen, därav det grymt sköna mullret! 🙂
Hursomhelst, så måste det fixas och några nya bitar inhandlas och monteras…
Det gör inte ett jävla dugg, då energi numer finns i massor! 😉 😉

******

Två småjobb med grävmaskinen har jag utan problem svarat ”ja” till….skulle inte skett för två månader sedan!
…men något har hänt på den fronten också…WEIRD! 🙂 🙂

******

När fan var det vi skulle ”sörpla soppa”?
…det blir jävligt svårt att sörpla och smaska soppa några längre stunder på 2 dl! 🙂 🙂
…och resten av min andel i soppkitteln är jag inte det minsta orolig för, då den med all sannorlikhet och utan några som helst skrupler kommer delas upp mellan övriga ”grobianer” runt bordet! 🙂 🙂

******
En mycket god vän skall besökas idag!
…det kämpas utav helvete hemma hos henne med matchen mot en djävulsk sjukdom!
KÄMPA VÄNNEN!

…och så blir det en sväng förbi ”Bil butterix” efter lite rör och skit till Chevan!

I’ll be back!