BäS
Deltagare
Antal inlägg: 1518

Det ska nog fan bli ett tält i år också, ledbruten och slutkörd efter en fulltidshelg på Zinken. Nja, det blev väl snarare 6 timmar i går och som jag skrev en del väntan och sen en dammatch som bröt av byggandet. Idag flöt det på avsevärt bättre, men lika mycket tyngre. Sen kan man tycka att det är lite svagt att det inte är fler som kommer för att hjälpa till. Självklart finns det såna med ”laga” förfall och en del var i Sandviken. Men totalt var vi väl runt 15 under hela helgen. 10/dag måste det vara och jag hoppas på att det kan bli så nästa år.
Nu står stommen där i stort sett, ett par sektioner ska upp i morgon/tisdag och golvet ska läggas. Sen ska inredningen dit. Så veckan och kanske en del nästa helg också.

Handbollen var snubblande nära, men inte fan gick det vägen, mycket slarv i första (vad jag hörde) sedan i andra tog vi ledning, men kunde inte hålla den utan hamnade ett mål efter hela andra delen och så förblev det eftersom vi inte lyckades sätta ett mål i sista anfallet och ett avslutande frikast.

Nu ska jag ta en lång varm dusch, fan vet hur jag ska lyckas ta mig upp ur slafen imorgon bitti…