BAJEN ÄLTA NR 8
Deltagare
Antal inlägg: 1539

God kväll GU!

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cb/ISR-HW999.png

…så trodde jag i min enfald att jag skulle slippa ”sågen” i detta för mig ”historiska inlägg….men inte då!

Lite kortfattat så är jag själaglad att jag sluppit släpa mig till Tele 2 denna säsong!
Ett mer än lovligt uselt Hammarby Fotboll förtjänar definitivt INTE sitt fantastiska följe när man ser denna samling, håglösa överbetalda s.k. proffs ”irra” runt och bli upprullade gång efter annan!
Endast 1 spelare kommer ur de senaste matcherna med hedern i behåll…
…och det är han som håller siffrorna nere i afton, så förnedringen stannar vi endast 2-0!
Detta är så makalöst uselt och jag kan inte för mitt liv se hur vi skall tillhöra toppen nästa år…som antytts både här och där! Hur ska det gå till, förklara det någon!
Säsongskortet känns i a f ännu mer avlägset för varje år Bajen äntrar en fotbollsplan…

Väntar på is på ZINKEN!
Hammarby Bandy står för allt Hammarby Fotboll inte förfogar över!
Vinnarmentalitet, kämpaglöd, jävlaranamma och en rad fina meriter de senaste 10 åren!!
Hammarby Bandy förtjänar definitivt 30.000 på läktarna och god ekonomi, men det gör inte den parodi till fotbollslag som vi ställer upp med!!
Allt vi begär är att dessa priviligierade ”nollor” åtminstone ger sitt yttersta 2 X 45 minuter en eller två gånger i veckan, men inte ens det duger dom till! BEKLÄMMANDE!

Hoppas nästa inlägg och milstolpe blir trevligare än detta på alla sätt!