God kväll GU!
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cb/ISR-HW999.png
…sÃ¥ trodde jag i min enfald att jag skulle slippa ”sÃ¥gen” i detta för mig ”historiska inlägg….men inte dÃ¥!
Lite kortfattat så är jag själaglad att jag sluppit släpa mig till Tele 2 denna säsong!
Ett mer än lovligt uselt Hammarby Fotboll förtjänar definitivt INTE sitt fantastiska följe när man ser denna samling, hÃ¥glösa överbetalda s.k. proffs ”irra” runt och bli upprullade gÃ¥ng efter annan!
Endast 1 spelare kommer ur de senaste matcherna med hedern i behÃ¥ll…
…och det är han som hÃ¥ller siffrorna nere i afton, sÃ¥ förnedringen stannar vi endast 2-0!
Detta är sÃ¥ makalöst uselt och jag kan inte för mitt liv se hur vi skall tillhöra toppen nästa Ã¥r…som antytts bÃ¥de här och där! Hur ska det gÃ¥ till, förklara det nÃ¥gon!
Säsongskortet känns i a f ännu mer avlägset för varje Ã¥r Bajen äntrar en fotbollsplan…
Väntar på is på ZINKEN!
Hammarby Bandy står för allt Hammarby Fotboll inte förfogar över!
Vinnarmentalitet, kämpaglöd, jävlaranamma och en rad fina meriter de senaste 10 åren!!
Hammarby Bandy förtjänar definitivt 30.000 på läktarna och god ekonomi, men det gör inte den parodi till fotbollslag som vi ställer upp med!!
Allt vi begär är att dessa priviligierade ”nollor” Ã¥tminstone ger sitt yttersta 2 X 45 minuter en eller tvÃ¥ gÃ¥nger i veckan, men inte ens det duger dom till! BEKLÄMMANDE!
Hoppas nästa inlägg och milstolpe blir trevligare än detta på alla sätt!
- Det här svaret redigerades för 6 år, 11 månader sedan av BAJEN ÄLTA NR 8.