BäS
Deltagare
Antal inlägg: 1518

Nä, det blir nog kalkonfritt, fast det blir nog en del amerkanskt i skrinet.
Timing är en kul grej som lätt kan bli till en fix idé. Det blev det för några veckor sedan och jag tror fan att jag levererar där.
Ska knyta ihop det sista att släpa med mig, med betoning på släpa. Eftersom jag bara kör handbagage så blir det till att släpa precis allt jag tar med, som lätta kläder t ex. Alltid klurigt att resa till värme i kylan, vad fan ska man åka i? Blir nog sandwichvarianten med ett par tröjor (hoodies) och en tunn jacka. Bara att hoppas på att det räcker när man kommer tillbaka också.
Har just bevistat Wallmans med jobbet… att man ska ha sÃ¥ svÃ¥rt att koppla av i restaurangmiljö. Tycker det var rätt värdelöst även om det försökte bÃ¥de vitsas och showas. Ja ja, de flesta verkade ha trevligt och det är ju trevligt det ocksÃ¥.
Apropå att knyta ihop det så är det det jag tänkte göra nu, knyta mig.
Jag vet ju att jag inte har stort mer än häng på den där Ältabrodern, men att bli 2:a med den framför sig är rätt ok ändå.
Ni som är där och där fÃ¥r ta hand om och se till att inte släppa nÃ¥gra pinnar pÃ¥ Eriksdal och Zinken. Det är ju inte sÃ¥ jäkla länge man ska vara borta, men ni fÃ¥r tills dess stÃ¥ ut med att se den jämna siffran 1000 stÃ¥ vid mitt namn… 🙂

Ha det sÃ¥ bra tills dess, det ska jag…