BAJEN ÄLTA NR 8
Deltagare
Antal inlägg: 1539

God morgon GU!

Det molar i axeln ännu, men hoppas att det skall bli klart bättre tills imorgon!
Jag behöver vara på jobbet hela detta år, då förra årets sjukfrånvaro tärde hårt på kassan!
…det kan bli jävligt mycket sämre av att åka till jobbet lite för tidigt, men grabbarna är införstådda med farbrors status, så…
….funkar det inte, så åker jag hem!

Till er insatta….
…har våran kära förening haft mage att höja priset för säsongskortet till denna säsong?
Med tanke på truppens måttliga inställning till ”jobbet som skall göras ” och den gångna mediokra säsongen, så borde kanske säsongskortet säljas på REA! 🙂 🙂

För egen del så avstår jag tills jag ser en rejäl ”bot och bättring”….
…kommer se säsongen i soffan, så man kan stänga av och göra annat om det fortsätter på den inslagna vägen med taskig inställning, andefattigt spel och mediokra resultat!
Köper inte en säsong till med en massa nödlögner och bortförklaringar som ”-Nästa år, då jävlar… m.m.!
Med tanke på hur truppen ser ut och kostar, så skall vi vara med i racet om medaljerna…allt annat är ett misslyckande som jag ser det!

Har f.ö. redan planer på att köpa finalbiljetterna till Studenternas….kan inte se hur Hammarby Bandy skall missa en finalplats 😉 😉