Johan S
Deltagare
Antal inlägg: 18

Ev?

Jag hävdar bestämt att det finns en hel del som inte ens har någon smak och köper därför i princip vad som helst.

Och de merch jag huvudsakligen är intresserad av är kläder som tröjor och tischor. Halsdukar och muggar eller liknande är det väl inga problem med, men det tror jag inte heller någon av de gnällande menar heller utan det är tröjorna och tischorna. Samt att det är extremt dåligt utbud för damer, alltså mer kvinnoform på tröjor. Dortmund har t ex hel damsida med tröjor och tischor etc. Varför skulle inte vi kunna ha det. Fokuset på merch är inte vad den borde vara och där skulle vi kunna höja ekonomin betydligt. Om man lägger manken till. Men Hammarby Fotboll har väl någon minimumkassa där ifall dom får in såpass mkt cash att dom tycker det är okej, och då kallar det för att det dom lägger ut säljer.

Sen har det väl aldrig klagats så mycket på en matchtröja som nu, till och med flera som brukar vara neutrala i frågan har sagt sitt osv. Av kanske 300 kommentarer på olika sociala medier är det kanske max 10 som tycker den är okej, dvs inte snygg utan rätt okej.