BäS
Deltagare
Antal inlägg: 1518

Det har ältats en del om designen på olika håll och jag har inte hört någon som sagt något gott. Själv tycker jag den andas lite väl mycket de uschliga t-shirtarna man hade på 70-talet med några fler knappar på ”slipsen”. Hade de varit där hade jag förmodligen dött en för tidig död eller i tid…
När det gäller övriga sortimentet så har det höjts röster i ämnet såväl i forum som på twitter och gissningsvis även det hemska fejsbook.
Man har pratat sortimentsråd och fan vet allt sedan förra året, men inget har hänt. Jag sa till Niclas i Föreningsstyrelsen att ta upp det och gå runt AB:t som bara ser på antal sålda biljetter och att skörta upp oss säsongare så mycket det går. De vill nog bara ha ny publik, lycka till och publiksiffrorna kommer rasa ner på apnivå. Tar man inte hand om sina trognaste kunder så är de inte så trogna längre. Behöves ingen professur för att räkna ut. VD hade dessutom den utomordentligt dåliga stilen att säga att de haft möten då ingen hade vare blivit kallad eller fått vetskap att de ingick i något råd. Det finns folk som vill ställa upp gratis med sina kunskaper, men lika förbannat nyttjar de inte det.
”Kreationerna” som tas fram av Intersport måste godkännas av Hammarby innan de släpps och man undrar både en och två gånger vem det är som godkänner korallröda kläder eller svart/vita. Vi är fan grönvita eller svart/gula. Handbollen håller i traditionen åtminstone med grönvittrandigt hemma och tigerrandigt bortaställ.

Ingen jävla ordning är det. Garanterat at de sålt in tröjreklam till kreti och pleti och att reklamen minsann finns på replikatröjorna också så exponeringen blir mångfalt större. Sälja kommer de att göra för det finns alltid folk som vill ha, men antalet lär inte direkt slå rekord.

Jippomatchen igår drog 2000 fler än jag trodde och hälften var väl Bajare. 3500 Bajare på ett ”hemmagenrep” Det var väl decennier sedan siffran var så låg. ”Hemmagenrep”, en jippomatch med ungefär 7 byten och halva startelvan på bänken… Vad fan är det fråga om?
Det finns bara ett genrep och det är matchen före serien börjar. Så lägger de den i Örebro… idioter.