Ja, då var kanske det sista besöket hos farsan avlagt, i varje fall där i västra götaland. Nu bär det snart av till Roslagen igen. Närmare är bättre. Tog svängen förbi gbg på vägen hem, det roligaste med den omvägen var väl att jag satte personbästa hem. Under 4 timmar med 2 snabbstopp, ett för att få med sig en fika och ett för att pinka ur fikan. Ösregn mellan Nyköping och sötälje gjorde att jag inte kunde kapa ytterligare några minuter, alla jävlar bromsade helt plötsligt, trodde de flesta kunde simma men så är det väl inte.
Bättre upp blev det i friidrotten som man kunde följa live på radion och ännu bättre blev det när jag helst plötsligt kom på att det är lördag och inte söndag.
Å andra sidan kom jag på att jag inte lagt in en vinnarrad (eller sponsorrad för den delen) så man gick väl jämt ut på spelet om inte generalen ringer ikväll eller om Eurojackpot slog in i går… får kolla det och om jag inte återkommer angående det så kan ni räkna med en tillställning.
…inga rätt och inga tiläggsnummer. Får jobba vidare alltså och inget party, får hålla mig till den trevliga tillställningen på lördag istället.
Kämpa BLU4E