Soff Coach
Deltagare
Antal inlägg: 42

johannes – du verkar inte förstå ett smack av vad jag sagt. Du vill fortsätta på den inslagna vägen dvs. det är fel på värvningarna och bara vi värvar rätt/bättre så kommer allt att lösa sig. Jag säger oavsett vilka värvningar vi gör kommer det att bli fel och då måste vi ha ett system som klarar av att trots fel ändå få ett ok resultat utan att byta ut allt och alla hela tiden. Du och Nanne kör båda med ”bara vi minskar på misstagen så blir allt bra”. Vilket är näst intill kriminellt naivt. Tror du på fullt allvar att misstagen görs med flit? Tror du inte Haglund (tex.) försöker slå sina passningar bättre än han gör? Jag säger acceptera att passningen inte har bättre kvalitet och gör nåt vettigt av det.
Jag har fortfarande inte hört vad du vill. Bara sparka Nanne så löser sig allt. Om det inte gör det då? Vad är din plan B? Hur löser det sig med att spearka Nanne? Kommer spelarna automatiskt att börja slå bättre passningar? Kommer sätra/magyar sluta göra junor misstag bara för att tränarn heter Nalle Puh?