Nanne är inte så dålig som vissa Bajare velat få det till. Visst hans försök till framtidens fotboll har havererat. Då faller vi tillbaks på det han visat sig kunna hantera i årtionden. Nu plockar vi poäng.
Vi underpresterar till vad truppen kostat men hänger vi kvar finns inget skäl att inte se framåt med Nanne. Jag skulle vilja att vi fortsätter stärka upp truppen under Nannes och Jingans ledning. Aidoo har väl blommat ut och Romolo ser ut att kunna lyfta. Helt plötsligt är inte allt Jingan tar i skit.
I ungefär ett års tid har det varit ett jävla gnäll och yl angående uteblivna framgångar. Under tiden har vi stärkt ekonomin och återtagit vår mediala plats i AS. Ge oss tid att utvecklas så länge vi inte åker ur.
Nanne har helt rätt angående ängslan och rädslan. Sedan kan han dessutom svamla till det rejält titt som tätt. Mig stör det inte. Jag gillade Linderoth men han gjorde inte ett skit för att skruva om under matcher, men det har nästan alla glömt.
Det enda som är konstant är att alla andra spelare, tränare och sportchefer är bättre än våra.