Nej! Här ska absolut inte säljas någon Aidoo i höst, det vore vansinne. Han ska utvecklas vidare så han kan inbringa de stora pengarna, och givetvis hjälpa oss på planen under tiden. Minst ett år till förhoppningsvis och då helst en förlängning innan han börjar bli riktigt intressant för utlandet. Med den potentialen och om utvecklingen fortsätter tycker jag inte vi ska behöva lyssna på något under 30-40. Självklart vill jag dock ha kvar honom så länge som möjligt, vill helst inte ens tänka på att någonsin se Saetra och Magyar på planen igen, men vi förstår nog alla att han kommer säljas en dag. Men inte för tidigt. Sen måste bara en klassforward in. Nu har vi ett (1) forwardmål på fyra månader (Khalles mot Falken) sen Alex rostade ihop totalt. Oerhört svårt att ha en vinnande trend med den usla leveransen av forwards. Håller naturligtvis inte i längden. Skulle ha vunnit bekvämt mot både Sundsvall och Ösk med en fungerande fw. Ja ja, Dibba ska förstås få fler chanser innan motorsågen kommer fram men är dock säker på att han aldrig kommer bli förste anfallare i ett lag på övre halvan, för ojämn och för begränsad (ja, har sett honom många ggr i S-vall också), men har jag fel är det ju bara bra.
Närmast i Bajenkalendern
Logga in för att skriva i forumen:
-
Siffrorjuli 26th, 2019
-
Solheim, skador och sjätteplatsenmaj 21st, 2019
-
Hur många mål borde vi gjort?maj 6th, 2019
- Inga kommentarer har publicerats.