BäS
Deltagare
Antal inlägg: 1518

Ha ha, ja det hade ju varit skapligt om vi setts där, nu är det inte Nashville som är närmaste hålan men två hål österut är inte längre bort än det är.
Nu är det ett territorium jag ska till istället, direktflyg från Arlanda (norwegian), helt i min linje. Hålla på och skumpa runt planeten är jag inte road av, snabbt dit eller inte alls (helst). Nu blir det Puerto Rico och det känns inte fel alls. Ju mer jag läser om ön desto mer vill jag 2 veckor ska gå fort, sen får den gärna sakta ner sig ordentligt. Har några förhoppningar som jag hoppas ska bli av. Var ju på grannön för ett antal år sedan och det var väldigt trivsamt klimat, mellan 23-29 (dygnet runt) och 25 i plurret.

7-7, ja det blev väl 7-1 på Zinken om jag inte missminner mig. Vi ledde tydligen inte någon gång, men fick 2 baljor i slutet när de hade fått utvisningar. Känns lite som revansch på det sättet, men mot Vetlanda ska vi väl dra längsta stråt när vi får in 7 baljor ändå, undrar vad som hände bakåt. Det är ju en funktion som inte skulle göra nåt om den togs bort, rutan alltså.

Kan det vara så att du bockat i rutan ”Meddela mig via mail vid svar”, det är ju lurigt då vi mest använder ”Svar” för att skriva nytt inlägg. Bäst är egentligen att gå ner till slutet med en gång och skriva ett inlägg.