BäS
Deltagare
Antal inlägg: 1518

Frostigt förhållande till Grimsta så jag stannar i södern. Fopollen är inte värd min närvaro kan man också säga.
Skandal i går när de ska ”presentera” laget, ingen intervjuare och ännu sämre, inget damlag. Då ska man ju betänka att damerna ingår i vår förening från i år. Det där är riktigt pissigt… de behöver både uppmärksamhet och möjlighet att få lite fler säsongare och besökare. Så kass att jag satt och blev rigtigt förbannad under kvällen. Varför ska jag då sitta i bilen ut till Grimsta, betala en korkad 50-lapp i entré och ändå skita i resultatet.
Nä, ska nog packa upp istället, snacka lite med farsan och försöka få till lite krubb så man orkar upp i morgon bitti.
Vedermödorna närmar sig med stormkliv…

Bollarna, jo en rad med 0+0 och en med 2+1, inte mycket att hänga i sin obefintliga julgran. Men likt vår rosa vän var grannumren med och retades. Man ska alltså lägga in några rader med grannummer som också har grannummer. Undrar hur många rader det blir till slut…

För övrigt så snackade jag lite med en av Pelle Lindberghstipendiaterna i går, han hade ett lite intressant upplägg till förslag att genomföra i damernas namn. Jag kan tänka mig att lägga fram det färdiga förslaget här lite senare för att se om det finns intresse.