BäS
Deltagare
Antal inlägg: 1518

Tror mig förstå hr. Ältas inställning helt och hållet. Jag tar dock inte till det drastiska (ännu) utan håller mina protester högljudda, sen får föreninig och ab tycka och tänka vad de vill, till slut kanske de inser hur fel ute de är. Tyvärr tror jag de är cyniska, enfaldiga och egoistiska och inte tror att min (det finns rätta många ”min”) åsikt påverkar ”detgårbranu”-publiken. Där tror jag de har fel FEL i kanelen. Jag ser dem sitta och undra varför ”vi” tappat och vem som gjort fel. Och likt övriga samhället så kommer det vara ”jag” och ”min” åsikt som varit konspiratorisk och inte stöttat vår klubb. Hur fel och knasigt det än kan låta är jag rädd att våra ansvariga inte har större huvud än så… så innehållslösa de redan är.
Jag kan redan nu säga att damerna går före vid krock. De har i varje fall ödmjukhet inför sin alldeles för fåtaliga publik. De glädjs över alla på plats och visar och säger det utan omsvep och utan att någon sagt det till dem. Det saknas i flera sektioner, ödmjuhet… och skulle de släppa lite på det så skulle det vara mer folk även på deras matcher, gäller såväl organisationer som aktiva spelare.

…och admin, du har haft ett jävligt år och stötta det är väl det enda man kan göra egentligen. Glöm inte bort att säga till när du ska ha flytthjälp. 🙂 Det finns ett ljus i tunneln

Fredag, puh, firar med att jobba lite i morrn… med tyngdpunkt på LITE