Max,
om jag inte minns fel var det Paulsen som passade och Leo Bengtsson som var offside. Tar inte gift på det, dock.
Vi är ganska långt ner i tabellen igen. Vi har väl harvat runt 10-11 plats en del i vår med undantag direkt efter våra vinster då vi hamnat lite högre. Oerhört jämt i tabellen gör dock att det är svårt att veta åt vilket håll vi är på väg. Jag är dock (som vanligt?) försiktigt positiv. Jakob Michelsen verkar utnyttja materialet väl och är ändå fortfarande i en ”läroperiod” trots att vi haft både en försäsong och sju omgångar av serien med honom vid rodret. Kan han och nye sportchefen slå sina kloka huvuden ihop och fylla några av de luckor som finns så borde vi kunna röra oss lite uppåt i höst. Överlag känns både tränare och sportchef som vettiga människor som bygger beslut på rationella tankar och fakta och utan att sväva ut i fantasier och drömmar.
Vi har absolut inte imponerat så här långt, men vi har ändå spelat stabilt och har inte varit lättslagna. Godkänt, är väl mitt betyg.