BäS
Deltagare
Antal inlägg: 1518

Alla 3 ska enligt uppgift vara helt klara så att någon av dem skulle spela på söndag ser jag inte som omöjligt.

När det gäller backarna så håller jag nog med om att Batan sitter lösast, men Birkir har ju inte funnit sig tillrätta under JM, det är tråkigt för jag gillar honom skarpt när han tar sina löpningar och alltid (nåja) farliga inlägg på det. Nu lutar det väl åt att han får nöta lite bänk och Solheim byter till ”rätt” sida, men när det sker… ja det får vi väl se.
Ögat är väl på någon form av transferlista också, han måste få bli förstemålis någonstans. Synd att han varit så ojämn, men det är väl kanske lite samma som med Birkir att han inte funnit sig till rätta helt. Samtidigt ställer det frågan om hur JM coachar individen, Mille gör nog ingen skillnad på någon i träningen. Saknar att kunna trilla ner på träningarna och se lite närmare.

Förresten så är det FREEEEEDAG! Besök hos morsan på ön blir det i morrn, egentligen borde man väl åka ut redan nu så man har hela dagen där, men det är samtidigt skönt att bara slappa på hemmaplan också. Lite magsjuka på andra sidan pölen har jag fått genomlida, om än inte med närkontakt. Det friskas nog på lite, tror det är lite nerver och så inblandat. Det är ju ingen liten förändring som ligger och pockar runt hörnet, med all vad det innebär.