God kväll GU!
…är verkligen mycket nöjd med kvällens repa i spåret!
4-500 m rask uppvärmningsgång och 4 km löpning i ett svep i det andra ”allvarligt” menade träningspasset!
Har som mål att klara 7-8 km i ett svep innan Midnattsloppet och dessutom inte vara ”halvdöd” när jag kliver in i bilen för hemförd….trött, ja, men det skall finnas lite spring i benen kvar!
Om tre månader går loppet och redan nu är jag halvvägs med mitt mål och det känns fantastiskt!
…detta trodde jag inte när jag kom till spåret ikväll…kul att överraska sig själv!:-) 🙂
Det gör skillnad med minus 27 kg runt den spröda kroppen också! 🙂
En god vän ringde med lite fin info från Hammarby Bandy…
Det finns lösningar på allt! 😉
Ekonomin är under kontroll, men det finns fortfarande en del gamla synder att jobba med!
…men det går åt rätt håll i a f! 🙂
Vi kan glömma några ”supervärvningar”…
Man ser det så här…man har bytt in Larsson istället för Brodén och Blomberg i stället för Milerud!
…och så kommer det in en ny spelare för Kalle Spjuth! Vem det blir får vi se… 😉
Sammanfattningsvis så tycker man att man bytt upp sig!
Det tycker jag med! 🙂 🙂
Match imorgon!
…törs man hoppas på ett ”miniryck” till i tabellen, nu när dom där självgoda ”svinpälsarna” kryssade i går?
Zappade in då och då igår…men man mår dåligt av att se andra lag spela!
…och dessutom klarar jag inte av hur det s.k. ”opartiska” mediafolk ”gullar” med det där jävla patrasket!
Å så deras ”mupp” till tränare och hans osammanhängande svammel efter matchen! Vidrigt!
För övrigt är det varmt som satan på dagarna!….det var bara någon månad sedan när det var svinkallt!
…det svänger snabbt! 🙂