God morgon GU!
Trots semester och möjlighet till sovmorgon vaknade jag vid 5 snåret ändå! 🙁
…lite småpyssel står på menyn idag!
Sen borde väl VM över för vårt mediokra landslag!…jag menar, fick brassarna åka hem med sitt lag, finns det ju inte på världskartan att ”lilla Sverige” skall bli kvar! 🙂 🙂
…men å andra sidan så kan säkert det brittiska högmodet stå dom dyrt! Det är i s f inte första gången! 😉
Skall man se någorlunda nyktert på Sveriges insats så här långt, så har vi vunnit på endast 1 riktigt spelmål….mot tyskarna, men vi förlorade som bekant ändå!
…resten av målen har kommit till på två straffar, två självmål och en enkel retur på hörna!
Så jag tycker vi är där vi är i turneringen med en hel del flyt!
Det är ingen överdrift att påstå att våra anfallare inte direkt har med VM:s skytteligatopp att göra. 😉
…bäste svenske målskytt är en back på två straffmål!
För övrigt är det Max:s räkmacka på bilden i inlägget härunder…han är vår unge utsättare som dessutom fyllde 23 år igår!
…och på bilden syns den unge ”snorkorken” med en grotesk avart på ”Bloody Mary”!
Renat, svartpeppar, worcestershiresås, tomatjuice…dekorerat med tomat och knaperstekt bacon! 🙂 🙂

Var den god?…säger man att den smakade alldeles enastående, så ljuger man ordentligt!
Tror att jag fördrar Brännvin Special och Julmust alla dagar i veckan! 😉
Vi kämpar!
-
Det här svaret redigerades för 7 år, 5 månader sedan av
BAJEN ÄLTA NR 8.
-
Det här svaret redigerades för 7 år, 5 månader sedan av
BAJEN ÄLTA NR 8.