Drutten
Deltagare
Antal inlägg: 8

Härligt med live sändningen imorgon Kent och gänget!

Angående vår merchandise, jag tycker ärligt talat det klagas lite väl mycket. Inte för att jag tycker det är bra, men för att man inte lyssnar till vad Kindlund och gänget säger. Det var väl i BB’s uppesittarkväll där Henrik fick svara på varför utbudet var så dåligt och han erkände väl rätt upp och ner att det var för mycket skit men att de helt enkelt inte har varit tillräckligt prioriterat. Jag ser inga konstigheter att vi prioriterat våra kärnområden såsom sporten och allt som hör där till. Merchendise kommer långt ner på i alla fall min lista över prioriterade områden tills vi kan säga att vi är en stabil allsvensk klubb.

Sen är ju som tidigare skribenter påtalat smak något subjektivt. Jag letade i två månader efter en vårjacka, och då hade jag all världens klädmärken som urval. Att Bajen ska lyckas bättre och blidka hela vår supporterskara utan att lägga enorma resurser (som kanske kan läggas på något bättre just nu i alla fall) tycker jag är naivt.

Missförstå mig inte, det är bra att man gör sin röst hörd om man är missnöjd, jag tycker bara man kan visa lite förståelse för att det kanske ser ut som det gör och det kan man göra utan att för den delen vara nöjd.