Petur Lekur
Deltagare
Antal inlägg: 63

Brukar verkligen inte förorda paniklösningar (om det nu verkligen är det) och tränarkicken mitt under säsongen men börjar inte Nanne kännas oerhört förvirrad nu, vet han vad han gör? Två såna pinsamma missar för någon som vill leda utvecklingen av svensk fotboll. Att sätta en av två målskyttar vi har på bänken är naturligtvis självmål nr 1. Nr 2 förstås att förstöra anfallstempot och det momentum vi har efter målet med att ta in den totalt hopplöse Khalili, och till råga på allt dra ned truppens andra målskytt. Man tar sig för pannan. Känns inte som det finns något hopp om förbättring av vare sig spel eller placering från ifjol. Att hanka sig kvar, utan minsta antydan till process och förbättring, ett år till är ett gigantiskt fiasko med de resurser som Nannblad har, det är nog minst 9/10 bajare överens om. Frågan är vad sportrådet gör, om de är aktiva, och är beredda att ta tunga beslut. Har ingen aning om Boustedt fortfarande är aktiv där, jag hoppas det, känns som han verkligen har ledaregenskaper. Kindlund känns mer som en administratör, och det ska han väl iofs kanske vara också, som inte lägger sig i det sportsliga. Fan, jag vet inte om det är vansinne att sparka Nannblad nu trots allt. Vem skulle kunna ta över? På sikt Gerhardsson men nu, äh, jobbigt läge, han lär nog bli kvar kontraktstiden ut, d v s nästa år också, om vi inte håller på att åka ur.