Bajenberndt
Deltagare
Antal inlägg: 196

Drutten, som jag ser det så ligger det en del i vad du säger. Klubblokaler och träningsmöjligheter är sämre för Hammarby än för de flesta lagen i Allsvenskan inklusive Djurgården. Tyvärr finns det stora risker att det inte kan bli så mycket bättre i Stockholm där elitidrotten är satt på undantag. Exempelvis river de Hovet utan att bygga en ersättning och så låter det som att det skall bli bättre för hockeyn. Det finns ingen riktig handbollshall för vårt handbollslag att växa i. Vi har ingen bra gräsplan eller inomhushall som träningsalternativ för fotbollen.
Men, räcker det som förklaring? Sker det inte för många misstag av Nanne och Jingblad? Ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag skall tycka om vår tränare och sportchef. Kan det vara så enkelt att det bara saknas en vänsterback och en kreativ central mittfältare för att vi skall vara mycket bättre. Det som idag oroar mig mest är att flera spelare verkar osäkra, frustrerade och otrygga. Varför undrar jag? Idag har vi en bättre organisation än när Johan Persson kom. Det är jag tämligen säker på.