Palini
Deltagare
Antal inlägg: 103

Johannes…

Nu var ju Sätra, Israelsson, Haglund och DBW kvar efter att Nanne fick gå, så det är väl inte riktigt hela sanningen. Sen att Jingblad däremot har varit delaktig i att förändra laget vidare, rådet det väl knappast några tvivel om, men det är för mig egentligen skitsamma vem som har gjort vad Det är inte det det handlar om här. Gjort är gjort. Nu står vi där vi står, med ett, till stora och framför allt viktiga delar, nytt lag.

Och ska jag vara helt ärlig så förstår jag faktiskt inte frustrationen. Jag trodde att ni var så missnöjda med fjolåret att ni faktiskt VILLE ha förändring. Nu blir det ju en rejäl förändring.

Israelsson hade jag velat ha kvar och att DBW lämnade var ju trippelt olyckligt, men övriga sex(är det så många nu?)spelare lär jag inte sakna särskilt mycket.

Sen har jag ingen som helst aning om, om det är scoutingen eller nåt annat som brister. Hur det än må vara så MÅSTE vi bli bättre på att värva, scoutat eller ej. Om vi inte är sämst i klassen, så är vi i alla fall en av de sämsta här. Och jag tänker inte sitta och gräma mig över att vi missar godbitar som Ghoddos, Bertilsson och allt vad det är, för missar godbitar gör man alltid, men det kommer alltid nya chanser. Däremot så måste vi ju se till att sniffa upp nåt guldkorn åtminstone nån gång ibland…