Bajenberndt
Deltagare
Antal inlägg: 196

Kristof, tack för svaret. Det var mer positivt än vad jag trodde.
Har också för mig att vår hyra står i relation till publiktillströmningen. M.a.o. vid mindre publik blir det lägre hyra. Stämmer det?

Annars ser det ju lovande ut att vi fortfarande inte har nått taket när det gäller antal åskådare. Tror dock att vi måste vara vaksamma på att behålla den ”nya publiken” som i huvudsak tycks vara barnfamiljer och kvinnor. Fler helgmatcher, diffrentierade priser, bra service och ingen rök och eld. Sen vill jag ha en extra satsning sommartid med att få turisterna till våra matcher.

När det gäller träningsmängden så handlar min undran snarare kring varför vi inte får fram fler färdiga spelare ur egna led, eller att vi utvecklar unga talanger bättre. (med undantag för Aidoo) Där kan man tänka sig att vi gör samma fel som andra klubbar, möjligtvis med undantag för Malmö. M.a.o. stöper dem i samma form. Jag vill gärna se att vi hittar egna vägar framåt så att vi inte bara är det mest populära laget i Sverige utan också det mest talangfulla och likaledes det bästa.