alexx11
Moderator
Antal inlägg: 264

Jag träffade Jingan igår när han var på väg hem, han muttrade rätt så mycket och troligen vill han nog inte vara kvar om inte Nanne är kvar…det är vad jag tror.

När man läser expressen så meddelades spelarna i morse om detta och det bevisar väl att man inte helt säker på vad man håller på med, man bör väl också ha med spelare i beslutet tycker jag i alla fall, typ spelarrådet, eftersom de flesta kommer nog vara kvar.

Nyförvärv tror jag inte vi kan hoppas på så många av och framför allt inte några STORA namn om man inte vill riskera ekonomin. Man får ju inte direkt mer pengar när man betalar extra löner för någon som inte arbetar längre inom Bajen.

Jag hade gärna sett att man har Nanne kvar och tar in ersättaren samtidigt så att en gradvis överlämning kan ske och man kan fasa ut Nanne….men det är bara i min drömvärld, tyvärr.

Jag är tämligen säker på att vi inte kommer ha ett lugnt 2017 utan jag tror det kommer bli turbulent och att vi kommer harva i nedre delen av serien, om vi nu inte kommer spela ett cyniskt spel från början.

Vi har ju fortfarande samma spelare.

SKÅL !!!