Visar 30 inlägg - 1 till 30 (av 5,033 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • K.K.
    Deltagare
    Antal inlägg: 107

    Har inte lyckats komma in i det nya forumet. Webbplatsen kan inte nås.

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    God kväll GU!

    Det hade varit önskvärt om admin lade in vad kryzzen kostade på vår nya sida!
    …för övrigt vore det önskvärt om alla skrev där istället, så många är vi inte så vi behöver hålla till på två ställen! 😉

    Dravel och allt möjligt

    K.K.
    Deltagare
    Antal inlägg: 107

    Lade in en hundring på Lotto för att köra igång spelen i alla fall.

    K.K.
    Deltagare
    Antal inlägg: 107

    God kväll GU! Det blir inget tips då ”spela tillsammans” inte börjar förrän 31 mars. Sista helgen för övrigt på heltid. Sedan blir det extra när jag känner för det.

    HOFF
    Deltagare
    Antal inlägg: 58

    Testing testing!

    Millen
    Deltagare
    Antal inlägg: 274

    God kväll GU!

    Än lever liket. 2-0 i matcher mot SAIK. På god väg mot semifinal… 🙂

    FORZA Bajen!

    Bedon
    Deltagare
    Antal inlägg: 176

    … å svart skinnpaj

    K.K.
    Deltagare
    Antal inlägg: 107

    Det låter bra. Du känner igen mig på att jag har en grönvit halsduk.

    Bedon
    Deltagare
    Antal inlägg: 176

    Om farbror K.K ska gå på måndagens högmässa i templet så kan jag ta med den stilfulla GU-tishan. Jag nås på 0708285432
    //S.

    K.K.
    Deltagare
    Antal inlägg: 107

    God kväll GU! Satsar på måndagsmatchen och avstår matcherna i helgen på grund av en förkylning. Nu börjar säsongen och ett avancemang i cupen är ett måste om vi ska få lugnt i leden.

    Millen
    Deltagare
    Antal inlägg: 274

    God dag GU!

    Inte helt otippat så har Svenska Spel skjutit fram sin lansering av spela tillsammans till minst 1 mars. Vi har väl inget annat val än att bara vänta på att klåparna blir färdiga…

    Tre dagar sedan smäller det på durkslaget igen. Inget annat än vinst mot Varberg är godkänt.

    SKÅL!

    alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

    Härligt K.K, kommer bli trivsamt med 20 GU i sällskap, du kan skicka ett meddelande med namn och 6 första siffrorna i personnumret till 0735055455 dit kommer du också kunna swisha pengarna.

    Skål !!

    K.K.
    Deltagare
    Antal inlägg: 107

    Hänger gärna på kryssen. Efter en vecka att tina upp är det hemresa.

    alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

    Morrn GU, vill herr K.K med på denna eminenta GU kryzz den 29 mars, gärna ett svar så fort som möjligt, finns en plats över och du står först i kön.

    Skål!!

    alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

    Gomorron GI, priset för 2019 års GU kryzz blir 550 pix och detta kan swisha mig på 0735055455.

    K.K tyvärr är hytterna fulla men du kan boka en egen hytt, vi åker den 29 mars 1700 och äter middag 1730, smörgåsbord med dryck, vill du boka och vill sitta i sällskapet bara sög mitt namn vid bokningen, du kan ringa mig om du inte kan mitt namn.

    Skål!!

    K.K.
    Deltagare
    Antal inlägg: 107

    God kväll GU! På rymmen från kyla och njuter av 20 grader. Överväger kryss om det finns plats kvar.

    alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

    Hej igen GU, ofta jag är inne nu 🙂

    Bäs, jag behöver fullt namn, och p-nummer på Arne samt en mobil eller om han har Facebook så kanjag lägga till honom i Messenger gruppen.

    Här kommer deltagarna som kommer delta på 12:e GU kryzzen, är det någon som saknas så hojta till:

    Rosen
    Giganten
    Rolf
    Krister
    Johnny
    Tobbe
    Johnny W
    Kungen
    Tony
    Södertompa
    Alexx11
    Höjden
    Bäs
    Arne
    Älta
    Blu4e
    Roger

    SKÅL !!!

    • Det här svaret redigerades för 5 år, 1 månad sedan av alexx11.
    alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

    Kära GU och Bäs, självklart kommer jag att redovisa även i detta forum vilka som kommer åka på den 12:e GU kryzzen.

    Ska bara sammanställa detta.

    Skål!!

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Kära admin, får inte vi på detta eminenta forum veta vilka andra som ska åka med (eller inte ska det)?
    En +1 ska det stå på mig också, eller helt enkelt Arne som ju varit med förr, visserligen inte på Kryzzen men i andra sammanhang.

    alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

    Nu så, när alla röster blivit räknade så med en två rösters marginal så beslutades det att årets GU kryzz blir den 29 mars.

    Jag räknar med på resan från detta forum

    Bäs
    Höjden
    Älta
    Blu4e

    Skål!

    bajen-loveU4ever
    Deltagare
    Antal inlägg: 394

    God kväll GU!

    Jag kan båda helgerna, är ej jobbhelger. =-)
    Vilket som.

    alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

    Halloj, det är jämt skägg i omröstningen i messenger, men nu lutar det mot 29 mars eftersom det passar dig, hur blir det med blu4r?

    Skål!!

    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

    God kväll GU!

    Har inte bestämt mig till 100% än, men till 90% 🙂 … datumen spelar mindre roll för mig!
    Dela hytt med ”lillasyster” går bra, men åker inte hon med… så vill jag ha en egen hytt…på 7 våningen 😉
    Orsaken har med min sömn att göra…say no more! 🙂 🙂

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    För min del funkar åtminstone 29/3 bra. Har inte koll så långt fram som 26 april. Får kolla upp
    Är det så att det är flera som uttalat sig om att ta det senare så får man väl försöka anpassa sin tid helt enkelt.

    alexx11
    Moderator
    Antal inlägg: 264

    Halloj härliga GU kisar på denna sidan av internet, kan jag krita ner bäs+ 1 samt älta till kryssen den 29 mars eller skulle det passa bättre den 26 april. Eller går båda datumen lika bra!

    Skål!!

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Personligt svar till unge hr. Bedon
    Tyvärr inte, man ska krubba med bastande morsak och systerns avkommor ungefär när det är gott med en plescka på 91:an.

    Bedon
    Deltagare
    Antal inlägg: 176

    Personligt meddelande till Farbror BÄS

    Ska farbror BÄS till hambållen på fredag? Om, så kan jag ta med mig ett stycke T-shirt till Farbror.

    //S

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Lugnare än vanligt i det här hörnet av internet.
    Ovenligt lugnt i de grönvita lagen också, med EM och VM och allt det nu kan vara. Semifinal i bandyn på fredag, alltid något att se fram emot, trots att jag kommer missa att se den. Finalen känns som jag inte ska missa.
    Jobba är dessutom starkt överskattad sysselsättning. Man borde gjort något åt det för länge sedan… (Pierre ditt fanstyg, lös det bara)

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Härlig inlednig av matchen mot Ryssen. Pizzoni sätter en hörna, matchotränad. Hoppas att hälsenan håller så han blir de välbehövliga förstärkning laget behöver när vi kommer igång efter VM.

    BäS
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

    Ja, K.K det vore trevlig med lite nya ansikten på kryzzen. Fin sillfrulle brukar de ha, men senast hade de inte fiskjävlarna framme.

Visar 30 inlägg - 1 till 30 (av 5,033 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.