BäS
Deltagare
Antal inlägg: 1518

HÃ¥ller med hr. Älta till stor del, men man glömmer lätt att vi egentligen behöver 2st elvor som ska funka ihop i olika konstellationer. Det är inte ett helt lätt pussel att lägga, skador och avstängingar pÃ¥ ”fel” spelare och man är körd, större är inte trupperna. Vi har nÃ¥gra spelare som inte fÃ¥r gÃ¥ sönder eller vara avstängda samtidigt. Annars blir det som avslutningen och början av säsongen. DÃ¥ mÃ¥ste man nog kolla pÃ¥ ”säkra” kort och dÃ¥ blir det ibland fel kort ändÃ¥, men definitivt färre än om man bara plockar upp spelare underifrÃ¥n eller frÃ¥n random klubb. Hemvändare vet man Ã¥tminstone lite om… (Linus, Kennedy, Petter) 2 av dem vet vi, men den tredje? Jag lutar Ã¥t 50/50… folks löjligt höga förväntningar fÃ¥r mer än gärna slÃ¥ inte, men jag är skeptisk till jag sett det.
Vad har vi för fler i modern tid? Runa, Max, Petter (norsken) av dem var väl Max ok och Petter tog sitt ansvar. Ingen av dem levererade ens i närheten av vad den där östermalmaren gjort… Linus i ena änden och Kennedy i andra. Vill inte ha fler som väger över pÃ¥ Linussidan.
Enda jag kommer pÃ¥ som jag skulle acceptera är Johannes. Bara han lärt sig lite tempo…