Barbapappa
Deltagare
Antal inlägg: 486

HAHAHA!!!

HAHAHA!!!

HAHAHA!!!

(Barba måste lugna sig nu lite innan han börjar skriva. :-))

Barba har varit inne på säsongskortssiten… 😀

OBS! Det GICK att logga in!

Men sen…

Barba hade bara tänkt att göra de mest rudimentära testerna innan han tänkte våga sig på att se vad som händer när man klickar ”förnya”. OBS (igen) Barba hade alls inte tänkt förnya korten nu, utan bara se om det gick att klicka på den knappen.

Så Barba tänkte börja med att lägga till de saknade ÅÄÖ som saknades i Barbas adress, men det fick inte Barba, såvida han inte samtidigt angav om han var kille eller tjej samt födelsedatum, så det sket Barba i. Posten kommer nog fram ändå får vi hoppas på. 😉

Sen försökte Barba byta lösenord och då stod det så här

”Du har följande fel:
Något gick snett.”

Sen loggade Barba ut.

Om någon av er råkar veta vem som är ansvarig för den här upphandlingen/leveransen/projektet, så vill Barba innerligt be om en julklapp. 😉 Om ni någon gång här framöver skulle råka få syn på Barba och nämnde person samtidigt, så berätta inte det för Barba.

Alltså, eller jag vete fan hur jag ska uttrycka mig nu, men i ALL VÄLMENING…

Det brukar heta att det är ok att göra fel. Så var inte rädd för att göra det.

MEN

Det är BARA ok om du samtidigt tar hänsyn till ett ”villkor”.

När du har gjort fel (och förhoppningsvis gjort om/gjort rätt ;-)), så

måste du LÄRA DIG av dina misstag
(och passa på att lära dig av andras misstag med, för du kommer absolut inte hinna begå alla själv här i livet. :-D)

Annars är det inte ok att begå dem.

Eller jo, det är klart att det är. Barba menar bara att om du inte lär dig av dina misstag, så slösar du bara tid och energi. Du kommer ingenstans, och definitivt inte ”vidare”. Och det värsta är att du blir utan de lärdomar som du vägrade ta till dig.

Nog med filosofiska in/utlägg för nu, men hur många gånger har ”Hammarby” begått liknande misstag tro?

?

  • Det här svaret redigerades för 7 år, 4 månader sedan av Barbapappa.
  • Det här svaret redigerades för 7 år, 4 månader sedan av Barbapappa.