BäS
Deltagare
Antal inlägg: 1518

Ja, med ett sÃ¥nt här landslag och ledning ökar intresset hos mig. Där kampen kommer före egon… mÃ¥ vara att egot själv är en tilldragelse men det tar fokus frÃ¥n laget och dÃ¥ är det inte bra. Ingen ska vara given i ett lag, det mÃ¥ste kämpas och det är inte en egospelare som ska styra laget. Det har vi förbundskapten och ledare till.

Vända och vinna, det är grejen. Allt det där snackaet de drog om x är ju bara pinsam ”Vi klarar oss med x” ”dÃ¥ räcker det med x”, jävla idioti och det av de sÃ¥ kallade experterna. Knappast experter pÃ¥ matematik och man behöver inte ens vara expert pÃ¥ det för att förstÃ¥ att 3 pinnar är bra mycket bättre än 1. SÃ¥ dÃ¥ har jag sagt det igen… bland sÃ¥na som faktiskt verkar förstÃ¥ det bäst.

GU rules!

Uppvärmade tvättstugebrÃ¥k! Ha ha, jävla dumhuvuden en del är alltsÃ¥… om jag har bokat sÃ¥ har jag bokat. Behöver man mer tid fÃ¥r man snällt frÃ¥ga om det är ok… gör man inte det kommer man inte Ã¥t sina grejer förrän jag tycker de ska komma Ã¥t dem. Basta… brÃ¥ka inte med en presumtiv överÃ¥rig huligan, vi tar alla chanser.