BäS
Deltagare
Antal inlägg: 1518

Bara att fylla på hydrauloljan… sen går det som smort igen.
Nä, fy fan, våra ämliga kroppar är inte byggda för dylika övningar. Det brukar sitta i… värst är dock att klyva med yxa (om det nu inte var det du gjorde såklart), det tar död på varenda cell. Jag brukar försöka fly fältet efter en omgång och då kan man knappt greppa om ratten. Men bara att böja sig efter träbitarna tillräckligt många gånger brukar sätta sina spår i ryggslut och knän.
Tro fan att man lägger en del tid på maskinparken, blir en omgång i helgen också, sen ska eländet funka det har jag bestämt. Sen ska jag försöka mig på att smörja och fixa med ett antal skoj prylar, häcksaxar, motorsågar och ett okänt antal såna där grejer man kapar kantgräs med och en jävla röjsåg. Inte en susnig var och hur man ska smörja, men rörliga delar brukar det gälla…

Åt helvete gick det med Pierres bollar, sämsta resultatet hittills tror jag. Lyckades skrapa ihop ett tilläggsnummer på dubbla system. Heja finnpack, på fredag tänker jag blåsa er.

Redigerar in ett ”Kämpa regeringen!” Sen kan de klaga hur mycket de vill på Trump och Un:ar… de är inte på någon topplista direkt. Dags att ta den där Hermodskursen i ödmjukhet nu. Skäms på er