BAJEN ÄLTA NR 8
Deltagare
Antal inlägg: 1539

…packets bandysatsning har en del i övrigt att önska!
Skulder överallt och som vanligt ett nonchalant uppträdande mot småklubban som de är skyldiga stålar!
Pengarna för damlagets finalplats betalades aldrig ut, då de var skyldiga förbundet för obetalda övergångshandlingar, spelarlicenser och serieavgifter.
Endast hot om inkasso gäller om man vill ha betalt av ”packet”…
Ingen skall väl tro att Bergwall, Fosshaug m.fl ställer upp gratis…. man driver ingen bandyverksamhet med dessa spelare med max nÃ¥gra hundra pers pÃ¥ läktaren i Bergshamra!
Tror deras dÃ¥liga affärer blir en följetÃ¥ng….

…detta lÃ¥ter som ljuv musik i mina öron!

******

Taget ifrån samma artikel

Hammarby dÃ¥? Som har haft ekonomiska problem de senaste Ã¥ren…

– Faktum är att det är klubben som vi har haft minst problem med i år. Vi har haft problem tidigare, men i år har det funkat bra.

…lÃ¥ter ocksÃ¥ som ljuv musik i mina öron!

******

Artiklarna är frÃ¥n Bandyplus…som jag tycker genuint illa om och dÃ¥ speciellt deras nolla till journalist C Million…som jag har haft flera ordväxlingar med om ”genuin snikenhet, osmakliga artiklar och rena sakfel…
Eftersom jag ALDRIG NÃ…GONSIN skulle rekommendera Millions ”snikna pajasjournalistik” till nÃ¥gon och än mindre betala för den, sÃ¥ tänker jag heller inte länka till den…
….apropÃ¥ sniken…sÃ¥ är det min kära systers inloggning till Bandyplus som jag använder mig av när jag läst ”värmande nyheter” om packets dÃ¥liga affärer… 🙂 🙂

Tack kära syster! 😉