…packets bandysatsning har en del i övrigt att önska!
Skulder överallt och som vanligt ett nonchalant uppträdande mot småklubban som de är skyldiga stålar!
Pengarna för damlagets finalplats betalades aldrig ut, då de var skyldiga förbundet för obetalda övergångshandlingar, spelarlicenser och serieavgifter.
Endast hot om inkasso gäller om man vill ha betalt av ”packet”…
Ingen skall väl tro att Bergwall, Fosshaug m.fl ställer upp gratis…. man driver ingen bandyverksamhet med dessa spelare med max några hundra pers på läktaren i Bergshamra!
Tror deras dåliga affärer blir en följetång….
…detta låter som ljuv musik i mina öron!
Taget ifrån samma artikel
Hammarby då? Som har haft ekonomiska problem de senaste åren…
– Faktum är att det är klubben som vi har haft minst problem med i år. Vi har haft problem tidigare, men i år har det funkat bra.
…låter också som ljuv musik i mina öron!
Artiklarna är från Bandyplus…som jag tycker genuint illa om och då speciellt deras nolla till journalist C Million…som jag har haft flera ordväxlingar med om ”genuin snikenhet, osmakliga artiklar och rena sakfel…
Eftersom jag ALDRIG NÅGONSIN skulle rekommendera Millions ”snikna pajasjournalistik” till någon och än mindre betala för den, så tänker jag heller inte länka till den…
….apropå sniken…så är det min kära systers inloggning till Bandyplus som jag använder mig av när jag läst ”värmande nyheter” om packets dåliga affärer… 🙂 🙂
Tack kära syster! 😉
-
Det här svaret redigerades för 6 år, 9 månader sedan av
BAJEN ÄLTA NR 8.