BäS
Deltagare
Antal inlägg: 1518

Ha ha, ja det var ju ett jäkla lördagsnöje det… elda bokföring. Sånt man ska dra ut på och ta det sida för sida. Alternativt har man skiten på datorn och trycker ”DELETE”, fast utan papper går det ju ändå inte, ännu. Så en bokföringstunna är inte fel att ha tillgänglig ändå.
Jag tackar ödmjukast för det erbjudandet och kommer gärna ut i skogsbrynet framåt eftermiddagen. MEN, det finns en brasklapp, jag kan få telefonsamtal som sabbar det men ska göra mitt för att undvika det framåt aftonen. Förebyggande åtgärder kan man väl kanske säga.

Strax drar jag igång ångmaskinen i källaren och när det är färdigkört så blir det Kanalplan kl 15.00. Kan fläkta lite, men det dör man väl inte av, måste ju börja härda kroppen till Zinkendrabbningarna framöver.

Ja, din namne Wahlman berukar ha grejerna i ordning… tog inte med den till förmån för ett par längre fram i startleden. Eller kan det varit i det vackra loppet du menar? En luring…
4/5:e tror jag blir rensare. Lite smålurigt om man ska försöka hitta outsidervinnare.