BAJEN ÄLTA NR 8
Deltagare
Antal inlägg: 1539

God morgon GU!

”Tysken” hade det jobbigt igår och hans husse och matte ser fram emot alla förbud som går när det gäller fyrverkerier!

År 2019!
…hoppas jag att Hammarby Fotboll tar ett steg till och på allvar är med i racet om SM guld och europalir!

…jag hoppas innerligt att Hammarby Bandy så sakteliga börjar lyfta sig, så vi ”peakar” när medaljerna skall delas ut…tycker inte alla är på den nivå som jag vet de har! Sedan MÅSTE det snäppas upp i försvaret! Det ser bra ut i delar av matcherna mot bra motstånd, men vi har problem med att hålla ihop det en hel match!
Misja och Stefan verkar i a f nöjda med var vi befinner oss i processen, så jag utgår ifrån att de har klart för sig…

…givetvis hoppas jag att Hammarby Handboll håller sig kvar och att Hammarby Damfotboll spelar på högsta nivå igen redan nästa säsong!

…och så hoppas jag på utopin att Eurojackpotten slår in, så jag kan lägga ner min entreprenadverksamhet för gott och hänge mig åt att göra så lite som möjligt! 🙂
Tänk att få tid över att göra människor glada med att stötta en massa verksamheter ekonomiskt…
Typ Hammarby, Hundstallet, lokala idrottsföreningar m.m.

Skulle också vilja skänka min firma med grävmaskin och alla redskap till en ung ambitiös maskinist!
Helst till en som inte fått samma möjligheter som jag haft med en mor och far som ”krattat gången”, så jag kunnat starta min lilla firma!!

…ja det var väl allt!

Mina stående nyårslöften är infriade sedan flera år tillbaka!
Jag lovade mig själv en gång i tiden att INTE lova någonting…och det har jag hållit!

…det jag tänker jobba på i år är -10 kg, men det är inget löfte, det är ett mål! 😉