Palini
Deltagare
Antal inlägg: 103

Jovisst är det så. Vi får väl se i höst hur snett ute jag var:) Brassarna är onekligen två oskrivna kort och det gör ju det hela så mycket mer ovisst, men även rätt spännande.
Oavsett vilket, så borde det som sagt finnas utrymme för förbättringar i år och förhoppningsvis blir det även det också.

Jag kollade på Malmö-Norrköping idag och det känns så klart som att det är två lag som ligger före oss, men det är inte direkt några mil vi snackar om… En sak som jag dock noterar i framför allt Norrköping är att de till synes verkar ha många bolltrygga spelare. Det är nåt som jag tycker att vi saknar helt i dagsläget. Nån som kan hålla i bollen lite på ett bekvämt sätt och låta oss samla ihop och flytta upp trupperna lite. Kennedy känns inte helt bekväm med bollen längre. Batan försöker väl, men hans passningsspel lämnar rätt mycket i övrigt att önska.

Fast det är klart, ska vi spela en tempostark fotboll så vill vi väl inte ha nån som kladdar för mycket med trasan…

Hehe. Max. Jovisst, ju fler desto bättre, helt klart. Nu är ju verkligen tid för drömmar, innan säsongen drar igång och verkligheten når ifatt en 🙂