Palini
Deltagare
Antal inlägg: 103

En av de mest frustrerande matcher jag har sett på länge. Jisses… Fan, spelmässigt är vi helt jämna med (om inte till och med lite bättre än) Elfsborg på bortaplan?! Fat the whuck? Den såg jag inte komma efter att ha sett startelvan och insatsen mot ÖFK nu senast.

Vi reducerar till 1-2 och gör även 2-2 som i mina ögon blir tveksamt bortdömt. Sen gör vi ett skitmisstag och har fan och hans moster emot oss och åker på det skitigaste av skitmål. Klart som fan att killarna blir knäckta av det.

Jag var mer eller mindre knäckt efter premiären, men nu känns det faktiskt mycket bättre även om jag var pisslack efter 3-1-målet. Resultaten i de två första matcherna borde byta plats. Det hade speglat verkligheten mycket bättre om vi hade torskat med 1-4 mot ÖFK och fått 1-1 mot Elfsborg.

Bra insats idag överlag, förrutom de horribla misstagen som ledde fram till alla fyra mål. Det vi inte lyckas med är att vinna boll högt upp och kontraslå snabbt, annars hade det här kunnat bli riktigt kul. Fantastiskt kul att se Måns idag.

Nu ser jag fram emot Helsingborg på söndag. Vi har ju haft hyfsat svårt mot dem på sistone…