Ev?
Deltagare
Antal inlägg: 113

Skönaste konstaterandet är att dom kan om dom verkligen vill. Jag var orolig att inte ens så var fallet.

Med tanke på hur Heif rullade ut oss för någon månad sedan så kan dom inte vara så jävla dåliga. Dom här tre poängen kan faktiskt vara riktigt viktiga när det drar ihop sig i höst. Om inte annat så sjukt viktiga inför kommande derby, som nu känns helt öppet.

Johan Persson var riktigt kul att se. Har varit starkt kritisk till den förlängningen, men som han spelade i dag så känns han självklar. Men jag vänder inte kappan för vinden så lätt, han behöver prestera ett par matcher till först. Samma resonemang gäller Haglund vars första halvlek var riktigt bra.

Israelssons insats talar för sig själv.

Romulo är fortfarande ett stort frågetecken för mig. Väntar fortfarande att se de kvaliteter han besitter som man inte kunde hitta betydligt närmare.

Kan vi bara få se färre bottennapp och fler insatser som denna så kan säsongen trots allt bli hanterbar. Kisar man lite med ögonen så kan man ju påstå att tendensen är positiv, isf fortsätt så.