BäS
Deltagare
Antal inlägg: 1518

Ja, stämmer in i Kämpa-kören till de som kämpar! Till dem hör även vår kära Fotbollsförening och jag hoppas på lyft både här och där, så mycket mer vet jag inte om jag kan tillföra eller bidra med.
Idag blir det en sväng ut i spenaten och yxan i högsta hugg. Inte fan har någon general ringt heller så man får knega på ett tag till.
Drar ner några stödrader på hästracen så länge. Är man inte med kan man inte vinna heter det ju.
Ha så trevlig helg ni kan.

Till hr. Älta kan jag säga att jag valt att spara inloggen senaste veckanoch det funkar bra. Kan vara att herrn har en inställning där cache-minnet töms när han stänger webläsaren? Lite olika pillande beroende på vilken läsare herrn använder. I Chrome är det det 3 strecken uppe till vänster och Inställningar, sedan till Sekretess och Ta bort webinformation, vet inte om lösenordet ligger i cookies eller just lösenord, men bocka av dem och låt bara nedladdningshistorik vara ibockat, sen kan du trycka på ”rensa webinformation”. Du kan välja att ta bort cookies också, som kan lösa en del trubbel.

  • Det här svaret redigerades för 7 år, 11 månader sedan av BäS.