Petur Lekur
Deltagare
Antal inlägg: 63

Ev
Nä det är klart att man aldrig vet hur en så pass ung spelare utvecklas, kan förstås fortfarande bli fågel eller fisk, men jag må vara naiv, tycker ändå Aidoos potential ser mycket mer spännande ut än dem. Visst trodde jag också att David och Monteiro skulle bli bättre än vad de blev men de var väl ändå betydligt äldre dessutom, ganska stor skillnad.

Palini
Nja, om hyrgårn kan få 20 (enl mediauppgifter) för den där Colley, som verkligen inte var märkvärdig (såg ut som vilken halvhyfsad allsvensk mittback som helst) borde man ändå kunna tillåta sig att drömma om lite högre framtida siffror för en sån talang som Aidoo. Nu är det nog ingen större risk med nåt allvarligt bud före nästa säsong, gissar jag, men tycker i vilket fall som helst det är värt att behålla honom och gambla lite, om det inte kommer ett chockbud förstås.

Jag har f ö bara blivit upprörd en gång av Bajens försäljningar och det var förstås Petter för 8, det kändes sjukt lågt för den supertalangen. I övrigt har vi väl inte ens haft särskilt många av den varan att sälja.