God morgon GU!
..midnight-session vid Nackas Autospa igår! 🙂 🙂
IgÃ¥r kväll fick jag för mig att tvätta grävmaskinen, sÃ¥ vid 10 tiden pÃ¥ kvällen var vi där…maskinen, kärran och lilla jag!
400 spänn i polletter förbrukades och bägge såg anständigt rena ut vid hemresan när vi drog hem vid halv 12 snåret!
Det är andra gÃ¥ngen pÃ¥ kort tid som jag Ã¥ker dit och tvättar sent pÃ¥ kvällen en helg! Anledningen är att det är tomt, tyst, lite trafik och en behaglig temp ute….pÃ¥ minussidan är att belysningen inte är gjord för grävmaskiner i tvätt-bÃ¥set, sÃ¥ det blir lite pÃ¥ känn här och där…
Vill ha lugn och ro när jag kommer hem frÃ¥n Ersta, sÃ¥ alla smÃ¥ ”skitjobb” skall fixat innan mÃ¥ndagkväll, sÃ¥ idag skall kupén städas och rutorna tvättas är det tänkt!
Det blir match ocksÃ¥….förväntar mig ingenting, utan hoppas bli glatt överraskad!
Kriteriet och Oaks pÃ¥ Valla idag….EGNA rader skall lämnas in!
Har tvÃ¥ bra spikar…..igÃ¥r funkade det utmärkt att spika Goop i V 75-7, sÃ¥ jag provar igen!
Och så en som vunnit två V 75 lopp i fin stil den senaste tiden, men är nu under 5% och totalt bortglömd! 🙂
På vågen står det lite och stampar, så som en följd av detta skall det brännas ister runt buken i spåret.;-)
Har givit mig fan pÃ¥ att det skall stÃ¥ minus 10 pÃ¥ vÃ¥gen innan jag Ã¥ker till Ersta imorgon för invägning, blodprov och ”surr” med narkosläkaren…
På något sätt blir Rex indragen i detta.. 🙂 🙂
I’ll be back!
B ä S…Snyggt med 888….:-) 🙂