BAJEN ÄLTA NR 8
Deltagare
Antal inlägg: 1539

God morgon GU!

..midnight-session vid Nackas Autospa igår! 🙂 🙂
Igår kväll fick jag för mig att tvätta grävmaskinen, så vid 10 tiden på kvällen var vi där…maskinen, kärran och lilla jag!
400 spänn i polletter förbrukades och bägge såg anständigt rena ut vid hemresan när vi drog hem vid halv 12 snåret!
Det är andra gången på kort tid som jag åker dit och tvättar sent på kvällen en helg! Anledningen är att det är tomt, tyst, lite trafik och en behaglig temp ute….på minussidan är att belysningen inte är gjord för grävmaskiner i tvätt-båset, så det blir lite på känn här och där…
Vill ha lugn och ro när jag kommer hem från Ersta, så alla små ”skitjobb” skall fixat innan måndagkväll, så idag skall kupén städas och rutorna tvättas är det tänkt!

******

Det blir match också….förväntar mig ingenting, utan hoppas bli glatt överraskad!

******
Kriteriet och Oaks på Valla idag….EGNA rader skall lämnas in!
Har två bra spikar…..igår funkade det utmärkt att spika Goop i V 75-7, så jag provar igen!
Och så en som vunnit två V 75 lopp i fin stil den senaste tiden, men är nu under 5% och totalt bortglömd! 🙂

******

På vågen står det lite och stampar, så som en följd av detta skall det brännas ister runt buken i spåret.;-)
Har givit mig fan på att det skall stå minus 10 på vågen innan jag åker till Ersta imorgon för invägning, blodprov och ”surr” med narkosläkaren…
På något sätt blir Rex indragen i detta.. 🙂 🙂

I’ll be back!

B ä S…Snyggt med 888….:-) 🙂