alexx11
Moderator
Antal inlägg: 264

Hola GU !!

En ny vecka har börjat och man är snart inne på ett nytt år….igen
Anledningen till att man inte varit så aktiv i detta forum…i alla fall gällande mig…är att detta år förutom ett par gånger har gått i moll, ett jävla skitår, rent privat…

Jag har inte haft lust med någonting, orkar inte engagera mig i någonting, bara var…det är min melodi just nu.

Flytten till huset har inte blivit som jag trodde det skulle bli, ibland så tänker jag på att sälja skiten, men det ligger för mycket minnen och arbete i detta hus just nu.

Med tanke på vad som har hänt under 2016 och 17 så hoppas jag självklart på ett bättre 2018, det kan ju inte bli mycket sämre.

Ska försöka gå på någon bandymatch och handbollsmatch också, vet ej när bara, jag får väl fortsätta med pratandet i futsalen, men där tappade jag också geisten lite i och med torsken mot apa, detta var futsalens enda riktiga chans att få fäste i Bajenland, det kommer nog dröja bra länge innan folk kommer vilja gå till Jerkahallen och titta på futsal, men det är bara min personliga åsikt. Annars tycker jag futsal är rätt så kul att titta på.

Nä nu måste man jobba lite också, hoppas ni får en underbar vecka och ni får väl säga till om jag måste fylla på kontot lite, skulle ju vara trevligt med en tidig eller se julklapp, vilket som…

Grattis Älta och syrran till vinsten, njut…

SKÅL !!!