-
FörfattareInlägg
-
Barba, det var mitt fel. Systemet fick sig en uppgadering nyligen och det är en grupprättighet som ofta blir sned där, det var inte första gången.
Nu borde admin kunna skicka sitt mail igen.
Va va va?
God eftermiddag GU!
Återbesök till läkaren avklarat…det såg väl ”så där ut”! :-/
…läkaren var bekymrad över att känseln i armen inte visade någon bättring, men det är lång tid kvar tills sjukskrivningen är över, så än finns tid!*****
Pratade en stund med Kalle Mårtensson idag…trevlig gosse!
Det har varit ”lite” avslaget efter VM, tyckte han…
Man har tränat på tufft och väntat på detta och kommer man tillbaks till liret innan VM, då har man en vettig chans att gå vidare, tyckte han…
Laget är i a f klart nöjda med att blivit valda av Bollnäs och går man vidare har man bra resultat mot både Villa och Vänersborg…Alexx11
Ja, mailen verkar ha fått ett scriptfel någonstans…?BÄS
Har du möjlighet att kolla, eller är det hr Höjd som kikar på sådant? 🙂Vad har hänt med våran GU mail ?
Skål !!
31 mars då ? Men då blir det Birka..
Skål !!!
Hola GU !!
Det närmar dig flytt mina vänner..äntligen.
Har uppstått problem, tänkte flytta fram GU kryzzen till den 14 april, funkar detta för alla ?
Skål !!
God kväll GU!
Märkligt nog har ingen general ring än! 🙂
Nokia 3510i är den dom borde satsa på…mobilernas Rolls Royce! 🙂-
Det här svaret redigerades för 8 år, 9 månader sedan av
BAJEN ÄLTA NR 8.
BAJEN ÄLTA NR 8
Har farbror fått ett samtal från någon ”general”, och sedan bestämt sig för att sponsra Nokia? 🙂 (Barba har inte läst artikeln än. :-))https://www.svd.se/kulttelefonen-nokia-3310-kan-vara-pa-vag-tillbaka
Aha, så då såg jag inte fel alltså, men visste inte.
Lugn söndagGod morgon GU!
”Klasse” Nordström är inte kvar i Bajen…han spelar för sin moderklubb Västanfors!
Han fick inte så mycket speltid när Kalle Spjuth var tillbaka!
Han är utlånad resten av säsongen…har jag läst mig till!-
Det här svaret redigerades för 8 år, 10 månader sedan av
BAJEN ÄLTA NR 8.
…hade jag fått välja hade jag tagit Bollnäs alla dar i veckan! Tror att Hammarby har en vettig chans att spela bort dom…klart vettigare än att möta de andra tre lagen i a f!
..sen är det vinnaren mellan Villa-Vänersborg som väntar!Någonting säger mig att våra ”ryssar” har ”en plan” och att det kommer ”skruvas upp” ordentligt! 😉 😉
…i de senaste matcherna har man medvetet varit försiktiga och inte velat dra på sig skador, då truppen är tunn!
(Man blev klar för slutspelet redan innan VM och kunde inte påverka utgången av serien, utan man blir ett ”val” oavsett.)
Vi går alltså in i slutspelet för första gången med en helt skadefri trupp…när det hände senast har jag ingen aning om!
Tror att alla slutspel som jag sett, så har det alltid varit någon/några ordinarie spelare skadade! Typ Pelle Einarsson, som varit riktigt drabbad sedan han kom till Bajen!
När vi vann finalen på ”vännernas”, så var Pelle i princip tillbaka till finalen!Ja, det var intressant att det blev Bollnäs, kanske att det var ett bra val ändå, vet inte om vi kanske skulle haft större chans mot Edsbyn kanske. Sandviken och Villa slipper jag gärna… men vi lär väl få någon av dem om de inte blir utslagna. Den som lever får se… på lördag är hemmamatchen i varje fall och blir det en 4:e match så är det på torsdagen 2/3 på Zinken. De kommer jag definitivt att se.
Nu ska jag inte göra ett skit eller snarare så har jag inte en aning om vad jag ska göra, nåt blir det väl.
Hade det inte varit för att vi ledde med 3-0 så var det nog nära en skam… det är ju det där med vilja slår klass. Som jag förstått så blev vi stundtals utrullade… av ett div 1-gäng. Ja ja, vi har torskat mot såna också och det slapp vi ju undan idag.Ser att det är en repris på dokumentärerna om Cash och Parton kl 8 tv4 fakta.
God kväll GU!
Vi får ta oss an Bollnäs i bästa av fem….börjar borta på torsdag!
Fotbollen var förutsägbar och rätt trist, men vi vann! Skam vore det annars!
blir till att lyssna på eminenta Kent och John i Barabajensändningen, hoppas servern pallar trycket bara…
1. Ögmundur Kristinsson
2. Birkir Már Sævarsson
4. Bjørn Paulsen
6. Joseph Aidoo
8. Johan Persson
10. Kennedy Bakircioglu
11. Arnór Smárason
14. Fredrik Torsteinbø
17. Pa Dibba
77. Mats Solheim
90. Jiloan Hamad…och junisarna nöter bänk
25. Tim Markström
3. Richard Magyar
9. Stefan Batan
16. Rômulo
26. Dusan Jajic
27. Isac Lidberg
34. Leo Bengtsson-
BäS.
Jobb inlagt idag… hade varit skoj att åka till Sörmland eller Skytteholm för all del. Nu får det bli nätbevakning. Tror det blir en tuff match att vinna, helt seriöst… underläge 2-0 efter första är en gissning.
Morning!
K.K
Din tur att lira på bolaget.
Det behövs dock påfyllning på vissa konton. Millen, Kungen och Admin.
Så det finns inte så mkt att lira för.. Kanske nåt i alla fall! =)Anonym
Inaktiv2017-02-18 kl. 08:13Antal inlägg: 70God morgon GU! Årets första match i eftermiddag. Cupen är trots allt den snabbaste vägen u i Europa, så full fokus på den.
Inom timmen lär man fysiskt dyka ner på Zinken.
Det var en envis jävel… enda färgen på den där jävlen är väl skalet. Färglös typ
FREEEDAG!
Millen sitter på ett tåg mot Norrland. En gammal polare gifter sig imorgon och det vill man ju inte missa. 🙂 Gissar på att jag inte kommer må fullt lika bra på hemvägen på söndag morgon…
BAJEN ÄLTA NR 8
KÄMPA!Haha Millen hade det där programmet på igår undertiden jag knegade. Satan i gatan att de visar sådant skräp. Herrn i husets småskrattande åt sig själv mest hela tiden var i och för sig underhållande. Men annars var det mesta bara pinsamt…
SKÅL!
God eftermiddag GU!
Rehab avklarad!
…dock känns det inte riktigt OK i armen, det molar och sticker! Inget som känns ”tokmycket”, utan bara en obehaglig känsla! Möte med läkaren på måndag och då måste detta ventileras!Våran briljant halv och skridskovirtuos Robin Sundin har lite tankar kring slutspelet!
God morgon GU!
Rehab…10.30…
…jag anser att det är ett sundhetstecken att man fungerar utmärkt socialt och kan konversera i timmar utan att gripas av tvångtankar om att maniskt få pyssla med sitt lilla ”otyg”! 🙂
Bekräftelsebehovet i form av ”selfiesar”, ”å vad du är bra”, diverse maträtter, Facebook m.m. är inget som det finns mängder av i en Nokia 3510i! 😉
…och det är farbrorn från Älta mycket glad för! 🙂 🙂Bilden av bekymmersfritt ägande!
God Morgon i gryningen!
Så det finns hopp om en bandyhall ändå…
Jag tror det när jag ser att grunden är gjuten! =)GAMEDAY idag!
Sirius kommer till stan för att få pisk på Zinken! =)
Hoppas verkligen Bajen är hugget…
Vi ses på Z i afton! =)Farbror BAJEN ÄLTA NR 8
Med farbrors nyfunna förtjusning i att blogga… 🙂… med en smartfån, så kan man twittra… :-O 🙂
…”han med armen” har i många år väntat på det oundvikliga dödsbeskedet rörande hans stilfulla telefon!
Innan telefonens slutgiltiga frånfälle är ett faktum, så laddas det inte upp med roliga saker i en ny lur! 😉
Dessvärre för alla som öppet hånar undertecknad för sin relik, så ser tidplanen för ett sådant inköp ligga många månvarv bort! 🙂
…den nöjde ägaren till ett av ”teknikens största under” får således även framledes stå ut med omgivningens sarkasmer! 🙂-
BAJEN ÄLTA NR 8.
5 minuter… jag pallade knappt trailern. Morsan tycker han är klämkäck, själv höll jag på att smälla av. Tur det finns folk som kollar, då kan jag faktiskt stå ut med att pröjsa en del, men det stäcker sig ungefär till mlodishlgrfeval eller vad eländet heter. Kollar hellre paradise hotel om jag ska vara ärlig och då har jag inte sett en minut av det… (heller).
Ny lur har laddats och fixats med, kul med nya prylar, eller vad säger du med armen?
I morrn är det seminarium med frulle, sånt gillas. Sen inte så lång dag innan det blir några timmars vistelse på trevliga Zinken.
Nu era reliker så är det FREEEEDAAAAG!Är det på sån skit som man lägger våra surt förvärvade licenspengar?
…märkligt att ingen varit och satt eld på gården! 🙂
-
BAJEN ÄLTA NR 8.
…driver dom med oss på Mandelmanns gård?
Vilka sällsynt pinsamma människor! Jag klarade c:a 5 minuter, sen utgick jag och skämdes på mänsklighetens vägnar! Jösses vilken smörja! -
Det här svaret redigerades för 8 år, 9 månader sedan av
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.