-
FörfattareInlägg
-
Som om inte det räcker så är det ju i princip 100% garanti på någon välbetald position, utan att göra nämnvärt. Nepotism och elitism på usel nivå. Och värst är dessvärre arbetarpartiet… men andra inte långt efter.
Gameday, 3 viktiga pinnar och om jag ska se skiten eller ej får visa sig.
…i vilket annat s.k. yrke får man ersättning när man misskött och fått sparken från sitt jobb?
http://www.expressen.se/dinapengar/miljonregn-over-ministrar-som-lamnar-lofvens-regering/Jävla parasiter!… Sparken i mina ögon är…lägg nycklarna på bordet och försvinn och inte ett jävla nickel mer än timmarna du jobbat!
…..sen kan dom inte för sitt liv förstå varför det finns politikerförakt!God morgon GU!
Buffon är väl 39 och står väl fortfarande i landslaget….rutin är väl ledordet med målvakter! 🙂 🙂
…det jag var ute efter är att bägge ”pyttisarna” är + 36 och att det är brukligt att ha rutin i match och ”se och lära” för talangen på bänken!
Benny är väl för gammal för att lära något nytt! 🙂 🙂
…jag menar, efter alla år mellan stolparna och en jävla massa bollar i huvudet brukar det vara svårt att ta in något nytt! 🙂 🙂 🙂 Lite boxarsyndrom! 😉
För övrigt hoppas och tror jag att Wiland kommer få en ”boost” av att vara hemma hos familjen varje dag….
…och förhoppningsvis en liten nytändning!Tack för allt Ö ”Ö” K!
GAMEDAY!
Och i övrigt kan Barba låta meddela att det kommer hända en hel del annat idag också! 🙂
Bra va! 🙂
Anonym
Inaktiv2017-07-29 kl. 07:30Antal inlägg: 70God morgon GU! Tippat och ni vet var raderna finns.
Millen set inget problem med åldern på Wiland (Lasse var bra många år äldre när vi tog hem guldet. Nuff said liksom!) så länge han har spellusten kvar. Ögat har varit precis som Hopf tycker jag. Släppt in en del lätta bollar men gjort enormt många idioträddningar i stället. Och JA fått lite mycket skit som kanske inte alla gånger varit hand fel.
Men Millen anser att Wiland är en bättre keeper på alla sätt och vis. Och framförallt att Wiland har en bra mycket högre lägstanivå. Tror det kommer bli toppen det här! 😃SKÅL!
Ja, Ögat är redan borta vad jag förstår. Var inte på träningen idag. Det har ju varit på gång ett tag så är inte förvånad, tycker dock att han likt Hopf fått ta oskäligt mycket skit även om han haft någon dipp. Vet inte vart han tar vägen…
Visst är det skillnad på panikköpet av Rami och Wilandvärvningen, men det är ju inte i uppfasen på karriären han är och frågan är om han bara trivs med at ha fått ett kontrakt på 2½år eller om han kan fortsätta hålla den höga nivå han håll ganska länge i bakvattnet av hr apa, rätt otacksamt som förmodligen den näst bästa (kanske bästa) att aldrig få var med riktigt. Men jag hoppas att hans lägsta nivå är högre än Ögats även i vår tröja.
Sunkigt att spelare inte får en riktig avtackning ändå, JP fick väl något har ajg för mig eller var det S:t Erik? Aidoo blev bara AdjööVisserligen är bandyn skoj, men det är skapligt skönt med plusgrader också och där vinner plusgraderan över bandyn, de får sin tid de också. 🙂
-
Det här svaret redigerades för 8 år, 4 månader sedan av
BäS.
Fin bild på nr 7 Jonsson.
Fan vad man lämgtar efter grabbarna!God kväll GU!
Välkommen till Hammarby, Johan Wiland!
Tack för allt då, Ögmundur. Antar jag.Imorgon Jkpg..
Vojne vojne..…hittade en riktigt fin bild på vår blivande storstjärna i landslaget!
Har svårt att se hur man kan hålla honom utanför i en säsong till! I min värld är han given!
https://gfx.aftonbladet-cdn.se/image-c/23749929/1100/normal/fd7976a9b6a7d/BB151226ZO026.jpg
-
BAJEN ÄLTA NR 8.
God kväll GU!
40 timmar på 4 dagar är kämpigt, men belöningen med ledig fredag gillas…
Ögmundur borde vara på väg bort…och jag kommer inte sakna honom, då han varit skakig hela säsongen och orsak till att vi tappat poäng helt i onödan!
Visserligen har han spelat upp sig något på slutet, men nej…bort!
…oroveckande ålderstigen skara målvakter om Wiland och Lekström är den nya uppsättningen…36 + på bägge!http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/wiland-ar-klar-for-hammarby/
Vad händer med ”Ögat” tro? Någon som vet? Skulle han iväg kanske?
God kväll GU!
KK
Det är din tur att lira på bolaget denna helg! =) =)Mot Miljonerna!
=)Anonym
Inaktiv2017-07-27 kl. 21:35Antal inlägg: 70God kväll GU! Enligt AB är Wiland klar för oss och följer med till bibelbältet på lördag.
BÄS
Aha, då förstår jag! 🙂För övrigt, så kan Barba låta meddela att hanses kropp är minst 20 år äldre idag än igår. Ack, ack, ack… 😉
Här är en un:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kim_Jong-UnDet var roligt! 🙂 Det borde bli ca åtta kakor in på kontot! Gustaf på Spelvärde är nog en av mina favoritsystemkonstruktörer (puh! :-)) på ”ATG Tillsammans”. Av en outsäglig slump, men inte lika stor som idag, så ska Barba och kära mor till Hagmyren på lördag (vi har ”bordssittning” i restaurangen hela dagen också! :-)). Då ska Barba själv göra ett högst okonventionellt jokersystem med bidrag från dagens ”impuls-spel”’s vinst! 🙂
Snälla Gud låt mig få slippa ”jobba” i 1,5 år till
😉
För övrigt hade Barba 3+2 på lotto, men är med på en fjärdedels andel med 1-2-5-6-10 kvar i sista. KÄMPA Jansson! 🙂 Start om 2… 😉
BÄS
Hahaha! 🙂 Näe, inte med yxa… Ca 50 pjäser med en diameter på 50-80 cm och en höjd på 70cm, så vi ”fuskade” med en klyv. 😉 Men ”kubben” ska upp på den också… 😉 Och sen ansvarade Barba själv för att lägga kast med resultatet. Hydraulolja eller inte, Barba är tämligen säker på att det lär kännas imorgon… 😉 Snittvikten borde ha legat på 40-50 pannor… Det vart några kubik! 🙂https://2xlove.files.wordpress.com/2010/06/barbastark.jpg
”Un:ar”? Barba hängde inte med där? 🙂
Bara att fylla på hydrauloljan… sen går det som smort igen.
Nä, fy fan, våra ämliga kroppar är inte byggda för dylika övningar. Det brukar sitta i… värst är dock att klyva med yxa (om det nu inte var det du gjorde såklart), det tar död på varenda cell. Jag brukar försöka fly fältet efter en omgång och då kan man knappt greppa om ratten. Men bara att böja sig efter träbitarna tillräckligt många gånger brukar sätta sina spår i ryggslut och knän.
Tro fan att man lägger en del tid på maskinparken, blir en omgång i helgen också, sen ska eländet funka det har jag bestämt. Sen ska jag försöka mig på att smörja och fixa med ett antal skoj prylar, häcksaxar, motorsågar och ett okänt antal såna där grejer man kapar kantgräs med och en jävla röjsåg. Inte en susnig var och hur man ska smörja, men rörliga delar brukar det gälla…Åt helvete gick det med Pierres bollar, sämsta resultatet hittills tror jag. Lyckades skrapa ihop ett tilläggsnummer på dubbla system. Heja finnpack, på fredag tänker jag blåsa er.
Redigerar in ett ”Kämpa regeringen!” Sen kan de klaga hur mycket de vill på Trump och Un:ar… de är inte på någon topplista direkt. Dags att ta den där Hermodskursen i ödmjukhet nu. Skäms på er
Nä vafan, det är ju onsdag! 🙂 Och Barba haver kluvit ved i sisådär 5-6 timmar idag, så imorgon lär Barba återupptäcka några muskler som han visst hade någonstans! 🙂
Klen insats av damerna. Det gäller att steppa upp mot värdnationen och sabba för dem nu. In med tanksen…
Inte missa! 🙂 Två dagar kvar för första delen på svtplay.
(Eller så skyndar du dig att ladda ner JDownloader 2, så kan du kika sen när du får tid. :-))https://www.svtplay.se/video/2460295/foo-fighters-sonic-highways/avsnitt-1-520
Härligt med en trepoängare! Så ska det se ut. Dibbas passning till Paulsen gick inte av för hackor. Så ska det se ut. Inget fel på avslutet heller direkt. 😃
SKÅL!
Den satt ju som en fläskläpp
Det mesta såg riktigt bra ut utom möjligen Hamad som tydligen känner av sin skada fortfarande, det är inte bra, men om de fortsätter spela som ett lag så finns alla förutsättningar för avancemang i tabellen. Jämnt så det förslår, mest uppåt… så det är 3:or som gäller. Jsödra närmast och sen Arslet hemma. Känns inte omöjligt att klara i synnerhet då åtminstone Häcken har tappat ett par spelare pga skador.God kväll GU!
Junior…. 🙂 🙂
Äntligen bara fem månader kvar till julafton!
🙂
God morgon vraken Millen är vaken! 😃
Fortsatt semester några veckor till. Och denna tillbringas i Norrland hos morsan. Så någon match på plats blir det inte för Millen idag. Burken eller i varsta fall mobilen får det bli!
SKÅL i kaffet!
God morgon GU!
…tillbaka till gruvan igen!
Skall i en månad jobba 7-19 måndag, tisdag och onsdag och 7-15 på torsdag…ledig resten!
Det blir jobbigt att hinna hem i tid till match idag, men troligtvis missar man som vanligt inget! 🙂 🙂 -
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.