-
FörfattareInlägg
-
Ja, den där Potter har verkligen fått till det, nästan så man hoppas de går vidare till gruppspel bara för att se hur långt de kan nå.
GU-GRILLEN!!
Inte långt kvar nu. Jag har gjort det himlans lätt för mig i år. Korvarna vet i var de kommer ifrån, eller hur? Bästa korvgubben i Sverige. Jon Randow, Korvhantverk Stockholm.Sen så har jag en annan gammal kollega som också ha startat matfabrik. En fabrik utöver det vanliga. Där lagar han fantastisk mat på ekologiska råvaror helt utan tillsatser. Han är i uppstartsfasen och just nu satsar han på att göra goda tillbehör som sallader och såser till sommarens grillningar. Jag har provsmakat hela hans sortiment och valt ut de produkter jag tyckte var godast.
Så allt är på bana! Kom när det behagar! Tänker väl tända grillen vid 17.00 så maten står på bordet vid 18.00. Fast självklart behövs lite avsmakningsexpertis av Herr Admin.
And this special message is for Mr Barba:
There are a lot of vegan alternatives on the table this year, if you decide to change your mind and rent a helicopter!🙂
Skvallra inte för någon, med Barba är nog lite förtjust i ÖFK 🙂 (såvida de inte lirar mot Bajen :-D). Sjukt effektiva. 🙂
Anonym
Inaktiv2017-07-13 kl. 20:02Antal inlägg: 70God kväll GU! I morgon börjar hästpassen. Fyra pass på raken och totalt 44 arbetstimmar, följt av en ledig tisdag och ytterligare tre pass innan helgledigt. Men det är bara att bita ihop, var ju ledig från midsommar till nu, frånsett två pass förra veckan.
Ha det trevligt i helgen och bränn er inte på grillen.
Nä, va fan, får ni några pannkakor så här på ärtsoppedagen? 🙂
Det är 29 grader utanför Barba, och 30 grader inomhus. Nakenbad någon? Det blir garanterat ingen varm mat till middag idag i alla fall… Hm… Barba kanske ska ta och investera i en jonne så man kan trampa iväg till någon trivsam pöl här i krokarna, då andan faller på för ett kvällsdopp framöver? 🙂
Hola Påsar o Påsinnan!
Är alla inne i semesterlunken? Är det bara El Rey som bär Svedala på sina axlar fortfarande?
Snart skiter jag också i det så håll i er o skaffa fallskärm innan raset kommer!Snart dags den mytomspunna o fantastiska GU-grillen som herr Knug ser väldans fram emot som vanligt o som vanligt blir det lugnt för El Rey’s del.
På Söndag ämnar han blada ner till Baksidan o tåga upp till Textilstan på måndag fram å tillbaks o blada hem till tryggheten på Tisdagen 🙂
Vilken till vill Herr Bedon o Admin ha dit patrasket på Lördag?Må Väl ( BTW trivsamt med en torsdagsläsk)
PUSSJaså, är det torsdag…
Tjohoo, eller nåt 😉
God morgon GU! 🙂
Äntligen torsdag! 🙂
God morgon GU!
…ännu en tidig jävla morgon! 😉
En talang som inte blev så mycket mer än talang i Bajen. Bye bye
Åk nu till Norge och ta hand om fru och barn… och väx upp.Man får väl också tack Fredrik för allt, synd att du inte höll en jämnare nivå…
Lycka till nu i framtiden.
SKÅL !!!
Jahapp då var det lite semester då, men nu är man ju husägare så mycket vila blir det inte 🙂
Här kommer en uppdaterad lista på vilka som har anmält sig till GU 10 års grill
alexx11+1
Bedon
Bäs
Kungen+1
Älta
blu4e
Giganten+1
Tony+1
Rille (kanske)
Södertompa+1
Pajas
HoffSkål !!
God kväll GU!
Då får vi tacka Fredrik för den tid som varit….jag tycker han hade bra toppar, men var lite för ojämn!
God middag GU!
Aidoo kanske var trött.. 🙂 🙂
För övrigt tycker Barba att det var väldigt märkligt att plocka ut Aidoo, och in med Kennedy, med tanke på 3-0. Ja, såvida nu inte Björn hade sprungit ner, vilket inte hände.
Men det kanske var pga att det var sista gången vi fick tacka Aidoo (som en Kung tipsade om tidigare idag. :-))
(*host*, igår :-))
-
Det här svaret redigerades för 8 år, 5 månader sedan av
Barbapappa.
Bra talat! 🙂 🙂
För övrigt så kan finnjävlarna och Pierre ta varandra i samma sektion av kroppen
Om det var meningslöst innehållslöst förut så är det raka motsatsen nu.
Vinst och 3 pinnar, ingen var dålig *punkt*God kväll GU!
Det satt fint det där….
Aidoo var riktigt bra, men bäst på banan är tveklöst Hamad! En fullständigt briljant spelare!
Paulsen gillas skarpt…en Rutqvist med skor! 🙂 🙂
Det svagaste kortet är som vanligt fortfarande Smarason…vår kapten??!!!
Han får inte mycket uträttat trots mycket spring!Härligt med en trepoängare mot Örebro. Stundtals utspelade men det är flest mål vinner som gäller i fotboll… Ännu härligare med en vinst när det var så pass länge sedan vi tvålat till örebroarna! 🙂
Deg på GU-kontot sätts in efter att detta meddelande har skrivits!
…vad det gäller Eurojackpotstatistiken, så är inte 2016 och 2017 med!
Men det har inte gått sämre för finnarna de senaste åren heller!Avundsjuk??? Så inihelvete! 🙂 🙂
God dag GU!
Fortfarande Charlies tur på bolaget, antar jag.
Millen måste tanka på.God tur på Söderstadion idag då…
Jag befinner mig i Värmland så det blir direktrapporteringen.
Hoppas inte Besara har en bra dag å målar på oss… hmmmm…
Forza Bajen – krossa Örebro! 🙂Gaming day! Nu tar vi dom jävlarna… Vi ses vi som ses på läktaren! 🙂
SKÅL!
Anonym
Inaktiv2017-07-08 kl. 10:18Antal inlägg: 70God förmiddag GU! Matchdag igen.
What´s wrong with this picture?
1 846.675.000 kr 2015 Tjeckien
2 565.853.930 kr 2014 Finland
3 546.867.778 kr 2014 Tyskland
4 514.657.802 kr 2014 Finland
5 475.637.662 kr 2015 Danmark
6 435.488.489 kr 2015 Finland
7 384.297.077 kr 2013 Tyskland
8 365.943.075 kr 2015 Finland
9 358.351.191 kr 2013 Tyskland
10 257.012.443 kr 2013 FinlandLite fakta, som också spär på teorierna….
Dragningen av EuroJackpot äger rum varje fredag i Helsingfors, Finland klockan 21.00 CET.
Resultatet av dragningen och vinstutdelningen finns tillgängligt online efter 23.00 och visas även på TV4. Dragningen visades från början under fredagarna i TV4 men flyttades under januari 2014 till Lotto-dragningen på lördagen. Dragningen fortsatte på fredagar på Svenska Spels webbplats som Webb-TV. Spelstopp inträffar klockan 19.00 samma dag. Utvärdering av resultaten sker i Tyskland och i Danmark.Varför är det en-två timmar mellan dragningen tills det är officiellt?
Fler än jag som har konspirationsteorier?…älskar konspirationsteorier! 🙂God morgon GU!
Det är anmärkningsvärt och det måste bara vara nått jävla mygel, då finnpulingarna ”snor” jackpotten hela tiden på Eurojackpot!
Det kan fan inte gå rätt till! Nu har nån jävel blivit 450 miljoner rikare igen…
Procentuellt med befolkning m.m. borde INTE jackpotten utfalla så ofta som den gör i Finland….SYN, säger jag…. Lotteri-inspektionen var håller ni hus?
Om man nu ska prata om innehållslösa inlägg så håll till godo:
Har alltid tyckt att Mats Solheim ser så där lagom full i fan ut…detta bekräftar det!
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/yqVxr/lagerback-kanske-hatar-den-humorn
Gillar särskilt det sista stycket! Det är humor! 😉
…å fy fan vad tråkigt!
En sann hjälte har lämnat oss!
R I P ”Carla”God kväll GU!
Tycker att ni som kan och vill kan göra en insats…igen, å igen, å igen! 🙂 🙂
Som vanligt är det ebb i bandykassan!
Skickade in en lax idag…och fick ett fint svar av Lena Rubin, som hälsade så gott och tackade! Väldigt trevligt med lite uppskattning tycker jag!http://www.hammarbybandy.se/foreningen/marknad-2/1000-ger-1000/
-
Det här svaret redigerades för 8 år, 5 månader sedan av
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.