Visar 30 inlägg - 2,881 till 2,910 (av 5,033 totalt)
  • Författare
    Deltagare
    Antal inlägg: 1518

Nähä nä… vet inte det jag.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    Antal inlägg: 1539

God morgon GU!

…det är inte mycket som händer för tillfället!

BäS
    Deltagare

Nästan att man blev glad över att bomma 7:an, men på de 108 raderna hade det i varje fall blivit en god vinst. Nu blev det 3 6:or så 3 ggr pengarna får man väl tolka som en god vinst ändå per satsad krona.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God förmiddag GU!

…har tagit tag i penslarna igen!
    Men jag vet inte vad det blir…”Mystik i få färger” är något som grubblats fram under processen! 😉
    …å, nej…farbror har inte rökt! 🙂 🙂

Travet då….
    ”Uffe” Olsson blir nog lite bortglömd idag! 😉

Millen
    Deltagare
    Antal inlägg: 274

God morgon vraken Millen är vaken! 😉

Tack Mats för tiden som var´t! Lycka till med nästa uppdrag.

SKÅL!

BäS
    Deltagare

Spelare och ledare kommer och gå, men supportrarna består…
    ÄR klubben större än de klarar av? Får så jäkla omöjliga jobb kan det bara inte vara för rätt personer. MEN, de måste veta vad det är för klubb de kommer till och ha på sig både sydväst och oljerock, ett paraply räcker inte långt, det vänder sig bara ut och in vid första vindpust och att ha båda händerna fria är ett måste… Nu måste de göra en bra rekrytering. På tisdag är det årsmöte, gissar att det kommer att ställas krav även om jag inte tror att det kommer gå det minsta vilt till.
    Man ska heller inte glömma att det var firma Bergstrand & Jingblad som ledde oss upp ur det där mörka hålet, det ska de båda ha ett stort tack för. 5 skitår…

Kämpa på nattjobbare… det kommer ett ljus i slutet! Sista för i år??? Det låter ju bra och vettigt och som att det känns rätt skönt.

Anonym
    Inaktiv
    Antal inlägg: 70

God eftermiddag GU! Två nattpass klara (förhoppningsvis de sista i år) och ledig helg. Undrar vem som vill ha jobbet som sportchef i vår klubb med Allsvenskans halaste stolar som ingen klarar av att sitta på en längre tid. Men Kindlund verkar vara en överlevnadsmästare då hans roll verkar vara ohotad.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God förmiddag GU!

…det var en tidsfråga om ni frågar mig!
    Det satt ihop allting…
    Tror att Nanne inte ville skriva på förens Mats skrivit på för Bajen och när Nanne gick, så var det lika självklart att ”Matte” skulle lämna!
    Undrar vilket lag dom tänker ta sig an nu? Markaryd? 🙂

Tack och lycka till Mats!

Tänkte överraska ”lilla hjärtat” med middag, så idag har det kokats mat i huset i sann Morbergsstil…det har hafsats och slafsats i massor!
    Har mer flott i håret än Johan Persson…typ 🙂 🙂

Barbapappa
    Deltagare
    Antal inlägg: 486

Tack för allt Mats!

Barbapappa
    Deltagare

Och det vanns ungefär exakt 0 kronor igår! 😀

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God morgon GU!

…det är som vanligt!

BäS
    Deltagare

De oranga vann rätt bekvämt, vi var alldeles för tunna redan från start. Nya tag, det vore inte fel att ta ett par pinnar till… fast vi har ett rätt tufft program.

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God kväll GU!

Nu är det ”helt” officiellt!

http://www.hammarbybandy.se/per-einarsson-tackar-sig/

BäS
    Deltagare

Idag är en ny dag och idag säger jag matchdag!

Barbapappa
    Deltagare

BAJEN ÄLTA NR 8
    Inte pröjsar jag dina spel inte! 🙂 Det skulle ju vara en födelsedagspresent! 🙂

Jag ringer lite senare, men det är ganska full fart på jobbet, så jag vet inte när det hinns med riktigt. 🙂

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God morgon GU!

…en morgon som alla andra mornar för mig de senaste månaderna!
    Givetvis har det noterats att det snöat, men annars är det som vanligt!

Det är inte som det skall i armen…det svullnade upp och var rätt kämpigt igår och ett tag tänkte jag faktiskt åka in till Cityakuten för syn.
    ..men med lite värktabletter lugnade det ner sig, men det är verkligen inte optimalt att ”knapra” piller i tid och otid!
    Skall träffa naprapaten om nån timme och tänker rådfråga honom om detta…

Herr Rosa!

Det var ett väldigt fint erbjudande…men jag tycker inte du skall pröjsa mina lir!
    ….men slå en signal när du har tid, så får vi språkas om saken istället! 😉

Barbapappa
    Deltagare

BAJEN ÄLTA NR 8
    ”ikoner” och andra ”grafiska” saker verkar ibland inte kunna ladda. Det är nog bara ett ”temporärt” problem. 🙂

Barba har i övrigt haft alla rätt (följandes spelvärde sedan i söndags) och V6 är ett extra bra spel. 😉

BAJEN ÄLTA NR 8
    Barba kommer att lämna in SpV’s Stora Joker imorgon, och sen delar vi på en eventuell vinst. Se det som en tidig födelsedagspresent. 🙂

Barbapappa
    Deltagare

Kärleken tar aldrig slut. 🙂

BäS
    Deltagare

Idag säger jag bara en sak:
    Grattis Hammarby IF!

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare
    BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

…hittade den här bilden!

Är det inte så här man kommer minnas ”Pelle” Einarsson? 🙂

http://2.bp.blogspot.com/-ciNJ0mJWRfs/UslimHrstdI/AAAAAAAAbWQ/4X2UvGgRwXs/s1600/Hby-Vetl-4536.jpg

Att inte den mannen bitit av sig tungan är ett under, då det brukar se ut så här till och från i matcherna! 🙂 🙂

Det pratas om att alla tre bröder skall lira tillsammans i Åby/Tjureda.
    …tror inte alla tre spelat tillsammans i samma lag förut! Jag tycker det låter helt perfekt att dom rundar av i moderklubben! Lycka till boys!

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God morgon GU!

Läget är oförändrat och ungefär som igår!

Herr Rosa

Under rådande omständigheter så är den finansiella situationen inte sådan att man kan deltaga i några lir…tyvärr!

…för övrigt, är det fler än jag fått ”Barbapappan” raderad i Barbapappas nick?…om man säger! 🙂
    Den dyker upp ibland, men sedan försvinner den!

Barbapappa
    Deltagare

Och i övrigt. 🙂

Det här är fan Världsklass! 🙂

Åland? Världsklass.

http://www.hammarbyfotboll.se/wp-content/uploads/2016/03/J0A3489-klack.jpg

• Det här svaret redigerades för 8 år, 9 månader sedan av Barbapappa.
    Barbapappa
    Deltagare

BAJEN ÄLTA NR 8
    Barba tror att denna vecka skulle vara en bra vecka att prova en joker framåt onsdag. Vad tror du? 🙂

Barbapappa
    Deltagare

Hej igen,

Barba vet inte vem av alla killar det är på SpV som får ”feeling”, men när ”han” spelar och ansvarar för systemen, så händer det grejer.

500k förra sommaren (som Barba missade), drygt 200k i lördags (som Barba missade), och drygt 10k ikväll (som Barba INTE missade)

Barbapappa
    Deltagare

Tack så mycket för gratulationerna!

Barba hade dock hellre tagit rygg på SpelVärdes stora joker i lördags. 😉 235 kakor hade smakat jättegott faktiskt! 🙂

BAJEN ÄLTA NR 8
    Deltagare

God morgon GU!

Ytterligare en vecka i Försäkringskassans tjänst!
    Det är faktiskt inte så tokigt att gå hemma och drälla, bara man tar sig för något!
    Skulle kunna sluta jobba på dan som det känns! 😉 😉

Grattis Herr Rosa…
    Det går inte att få mer än 7 rätt… 😉

BäS
    Deltagare

Grattis Barba! En 7:a är en sjua oavsett var man fäller den eller vad den ger tillbaka, mer går inte att få.
    och hr Bedon gjorde ett riktigt val. Var han på Åland i går? Tyckte jag såg någon med klänning på en bild… för övrigt med flera GU-representanter på.
    Själv satt jag i nämnda soffa och småskämdes. Håller på att ställa in gps:en på Eriksdal eller så tar jag bussjävlen över bron. Piska skåningar står på tapeten.

Barbapappa
    Deltagare

JA!!!

Barba satte 7an idag! 😀 (Men var dessvärre inte ensam, så några 15 millar blev det inte tal om… ;-))

Hur gick det i fotbollsmatchen? 😀

Barba kollade totalt i fem minuter… Men å andra sidan är han rätt förtjust i sitt nya vardagsrum just nu (som snart är klart)… 😉 Det var ”bättre” spenderad tid i dag tycker Barba… 😀

BÄS
    Dina ord om ”problem” stämmer helt säkert. 😀

BOMMA INTE ”Planet Earth 2” på SVT2 nu kl 19. 🙂

• Det här svaret redigerades för 8 år, 9 månader sedan av Barbapappa.
    Bedon
    Deltagare
    Antal inlägg: 176

Känns riktigt bra att ha valt damernas handboll med tokkross på plats i Eriksdalshallen före en TV-soffa och herrfotbollens klena prestation.

Fridens!

Visar 30 inlägg - 2,881 till 2,910 (av 5,033 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.